معاون سیاسی وزیر و رئیس ستاد انتخابات کشور:

تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی پرشور فراهم شده است

تهران (پانا) - معاون سیاسی وزیر و رئیس ستاد انتخابات کشور با اعلام اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی پرشور فراهم شده است، به روسا و اعضای ستاد انتخابات استان‌ها گفت‌ مبنا در ستاد انتخابات و وزارت کشور بر اصل بی‌طرفی است و برای مجری انتخابات اجرای دقیق قانون مهم است.

کد مطلب: ۱۴۴۲۰۳۲
لینک کوتاه کپی شد
تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی پرشور فراهم شده است

‌به گزارش پایگاه اطلاع رسانی‌ وزارت کشور، سید‌محمد‌تقی شاهچراغی روز شنبه در نشستی با روسا و اعضای ستاد انتخابات در استانداری های سراسر کشور که به صورت وبیناری برگزار شد، افزود: هرگونه اقدامی که شائبه جانبداری از نامزدهای انتخاباتی را توسط مجریان انتخابات ایجاد کند، خلاف قانون و خط قرمز ستاد انتخابات کشور است.

وی ادامه داد: بر مبنای فرامین رهبر معظم انقلاب، رای مردم امانت است و به همین منظور روسای ستاد انتخابات استان ها باید نهایت دقت را در این امانتداری انجام دهند.

رئیس ستاد انتخابات کشور اضافه کرد: متولی و مجری اصلی انتخابات، مردم هستند و برای افزایش نقش آفرینی مردم در انتخابات در بخش های نظارت های مردمی برنامه ریزی صورت گرفته است.

شاهچراغی خاطرنشان کرد: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات پرشور فراهم شده است و ان شاء الله شاهد یک حماسه ماندگار توسط ملت عزیز و بزرگ ایران خواهیم بود.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به طور همزمان در ۱۱ اسفندماه امسال برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار