دیدار غریب آبادی با سرپرست وزارت امور خارجه افغانستان

تهران (پانا) - دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران که بنابر دعوت رییس شورای قضایی افغانستان در رأس هیأتی به این کشور سفر و با سرپرست وزارت امور خارجه دیدار کرد.

کد مطلب: ۱۴۴۱۸۸۹
لینک کوتاه کپی شد
دیدار غریب آبادی با سرپرست وزارت امور خارجه افغانستان

به گزارش ستاد حقوق بشر، کاظم غریب آبادی معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران که بنابر دعوت رئیس شورای قضائی افغانستان در رأس هیأتی به این کشور سفر کرده است، با سرپرست وزارت امور خارجه دیدار و گفت‌وگو کرد.

طرفین در این دیدار، که کاظمی قمی، نماینده ویژه ایران در امور افغانستان و سفیر در کابل نیز در آن حضور داشت، در خصوص طیفی از موضوعات مانند مقابله جدی با تروریسم و گروه‌های تکفیری و تشکیل کمیته مشترک قضائی در این رابطه، انتقال تجربیات قضائی ایران به افغانستان، انتقال محکومان و استرداد مجرمان گفتگو کردند.

معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه و هیأت همراه، در ادامه با رئیس شورای قضائی، دادستان کل و برخی اعضای شورای قضائی افغانستان دیدار و در خصوص موضوعات مورد علاقه مشترک، گفت‌وگو خواهد نمود.

کاظمی فرد رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه و طرهانی معاون قضائی دادگستری کل استان تهران نیز در این سفر، غریب‌آبادی را همراهی می‌کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار