رئیس اداره آموزش معاونت سوادآموزی خراسان شمالی:

ارتقای سواد بیانگر شاخص توسعه‌یافتگی جوامع است

شیروان (پانا) - رئیس اداره آموزش معاونت سوادآموزی خراسان شمالی‌ در آیین تجلیل از خبرنگاران فعال شهرستان شیروان در حوزه سوادآموزی گفت‌ ارتقای سواد بیانگر شاخص توسعه‌یافتگی جوامع است.

کد مطلب: ۱۴۴۱۳۷۵
لینک کوتاه کپی شد
ارتقای سواد بیانگر شاخص توسعه‌یافتگی جوامع است

معصوم معصومی افزود: میزان سواد جامعه شاخص توسعه یافتگی است و ارتقای این شاخص در ارتقای شاخص‌های اجتماعی و اقتصادی اثرگذار است.

رئیس اداره آموزش معاونت سوادآموزی خراسان شمالی با بیان اهمیت علم و علم آموزی انتشار آن در آموزه‌های دینی بر ریشه کنی بی‌سوادی در سطح شهرستان تاکید کرد.

وی در ادامه بر جدیت برای پاسداشت این ثمره به دست آمده و یادگار ماندگار امام راحل که همانا نهضت سوادآموزی باشد گفت: این حرکت عظیم باید به سمت و سوی تربیت دینی و اسلامی سوادآموزان هدایت شود.

در ادامه علی ایزدی معاونت آموزش و پرورش شیروان غفلت از سواد آموزی و بی‌توجهی به آن را موجب از دست رفتن تلاش‌های انجام شده در این زمینه در انقلاب عنوان و توصیه کرد: مدیران، آموزشیاران و اصحاب رسانه در این زمینه با همان جدیت قبلی کار کنند.

وی توجه تربیت دینی در حوزه آموزش و پرورش و نهضت سوادآموزی را از نیازهای مهم امروز جامعه دانست و افزود: باید همگان در این زمینه گام های مثبتی بردارند.

در نشست فوق بر همکاری سواد آموزی و رسانه تاکید گردید. در پایان از خبرنگاران فعال حوزه سواد آموزی شیروان تجلیل شد.

خبرنگار: غلامرضا مینا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار