آغاز طرح ارزیابی و تجربه‌گردانی فعالیت‌های حوزه پرورشی مدارس نیشابور

نیشابور (پانا) - کارشناس مسئول حوزه امورتربیتی معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش نیشابور آز آغاز طرح ارزیابی و تجربه‌گردانی فعالیت‌های پرورشی مدارس نیشابور خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۴۱۲۵۱
لینک کوتاه کپی شد
آغاز طرح ارزیابی و تجربه‌گردانی فعالیت‌های حوزه پرورشی مدارس نیشابور

رضا معنوی در گفت‌وگو با پانا گفت: این ارزیابی‌ها باعث می‌شود برخی کارهای خلاقه مدارس که از نگاه سایر همکاران مخفی مانده است، دیده و شناخته شوند و مدارس تمامی فعالیت‌های انجام شده خود را در طی این چند ماه تحصیلی به عنوان گزارش کار جمع آوری کرده‌اند که بازرسان آن‌ها را بررسی می‌کنند.

وی ادامه داد: این کار بخشی محرمانه را هم به همراه دارد که فقط ارزیابان و مدیران مدارس می‌توانند از آن اطلاع داشته باشند و بخشی دیگر هم که کاملا آزادانه و قابل بررسی همکاران پرورشی در مورد فعالیت‌های داخل مدارس است.

معنوی اظهار کرد: حوزه بازدید این طرح در واقع هر آن چیزی است که زیر مجموعه معاونت پرورشی باشد و بازدید اصلی از درون مدارس سرچشمه می‌گیرد.

وی افزود: یکی از اهداف این ارزیابی‌ها، ورود مسیولین مدرسه به میدان است تا این تجربه را به خوبی بیاموزند و به کمک آنها بازخورد بسیار خوبی را در پی داشته باشیم.

او در پایان خاطرنشان کرد: در هر مدرسه فعالیت‌های شاخص در طی روز در گروه‌های ارزیابی بارگزاری می‌شود و توسط ارزیابان از پیش تعیین شده کار ارزیابی را به نحواحسن انجام می‌دهند.

دانش‌آموز خبرنگار: کوثر شورگشتی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار