آغاز کلاس‌های ترم‌ زمستانه دارالقران‌ نورالهدی شهرستان تربت جام

تربت جام (پانا) - کلاس‌های ترم‌ زمستانه دارالقرآن نورالهدی در مراسمی با نشاط با حضور مدیر آموزش و پرورش و جمعی از دانش‌آموزان قرآنی در دارالقرآن نورالهدی تربت جام افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۴۴۱۱۷۳
لینک کوتاه کپی شد
آغاز کلاس‌های ترم‌ زمستانه دارالقران‌ نورالهدی شهرستان تربت جام

مدیر آموزش و پرورش تربت جام در گفتگو با خبرنگار پانا گفت: یکی از مهم ترین بخش های سند تحول بنیادین آموزش و پرورش که به آن توجه شده تربیت انسان‌های کامل و رسیدن به حیات طیبه است و برای آشنایی دانش آموز با قرآن و عترت دوره‌های آموزشی قرآنی، معرفتی و مسابقات قرآنی در دارالقران این شهرستان برگزار می شود.

حجت الاسلام یدالله دامن پاک جامی افزود : سال گذشته در مسابقات قرآن در رشته های نهج البلاغه،صحیفه سجادیه،ترتیل،گفتمان مهدویت،احکام وانشای نماز میشود 36دانش آموز برگزیده استانی و 6دانش آموز راه یافته به مرحله کشوری داشته ایم که نسبت به دو سال گذشته رشد چشمگیری داشتند.

جامی بیان داشت: از ابتدای سال ۱۴۰۲ دو دوره آموزشی قرائت قرآن و حفظ یکی در پاییز به مدت ۲۳ساعت برگزار و دیگری در زمستان افتتاح شد دانش آموزان در ثبت نام دوره زمستانه این کلاس های قرآنی حضور بالایی از خود نشان دادند.

حجت الاسلام دامن پاک جامی با توجه به هدف برگزاری این دوره‌ها خاطر نشان کرد: تلاش داریم تا دانش آموزان تربت جامی با قرآن و سیره اهل بیت بیشتر از پیش آشنا بشوندو با توجه به فضای محدود دارالقرآن شهرستان تربت جام امید است بتوانیم مکان بهتری را برای دانش آموزان قرآنی فراهم کنیم.


خبرنگار پانا: عسل درستکار

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار