قدردانی تشکل‌های فرهنگیان ‌آذربایجان شرقی ‌به پاس اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان

تهران (پانا) - تشکل‌های فرهنگیان استان آذربایجان شرقی از رئیس‌جمهور به پاس اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان قدردانی کردند.

کد مطلب: ۱۴۴۰۹۱۹
لینک کوتاه کپی شد
قدردانی تشکل‌های فرهنگیان ‌آذربایجان شرقی ‌به پاس اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان

‌متن نامه تشکل‌های فرهنگیان استان آذربایجان شرقی به شرح زیر است:

«جناب آقای دکتر رئیسی،

ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران

با سلام

همانطور که استحضار دارید رتبه بندی معلمان طرحی است که بر مبنای سند تحول بنیادین نظام آموزشی کشور تدوین شده است. این طرح با هدف ارتقاء سطح زندگی معلمان و تکریم حرفه مقدس معلمی نوشته شده و توجه ویژه ای نیز به بهبود کیفیت آموزشی دارد.

سند تحول بنیادین نقشه راه توسعه سرمایه‌ انسانی کشور است. این سند برنامه‌ای برای تمامی نهادها و دست‌اندرکاران فعال در آموزش‌وپرورش است. که دید قابل توجهی به نقش و جایگاه معلم دارد. همچنین لازمه اجرایی سازی این سند ارزشمند، معلمان میباشند.

رتبه‌بندی در فرایند اجرایی سازی سند تحول بنیادین توسط معلمان نقش مفید و موثری دارد. با اولویت قائل نشدن به آموزش و پرورش در سالیان متمادی ، سرانجام در دولت سیزدهم و با عملی شدن وعده جنابعالی به فرهنگیان به اجرا درآمد و بخش اعظمی از مشکلات و نواقص برطرف شد درود خدا و دعای خیر هزاران معلم فرزانه نثار حضرتعالی که با حمایت و پیگیری مجدانه موجبات عملیاتی شدن این هدف از طریق اجرای نظام رتبه‌بندی فرهنگیان را فراهم آوردید با اجرای رتبه بندی در مجموع انگیزه‌های اجتماعی و فرهنگی هزاران معلم فداکار و ایثارگر برای ایفای نقش مهم خود در نظام آموزشی کشور افزایش یافت و حضور آنان در مدارس و کلاس ها جلوه ویژه ای به خود گرفت و تلاش معلمان جور دیگری نمود پیدا میکند.

مشخص است استمرار روند دقیق اجرای رتبه‌بندی پس از برطرف برخی مشکلات و اصلاح آئین نامه و استقرار کامل آن در نظام تعلیم و تربیت جمهوری اسلامی می‌تواند منجر به تحولی اساسی در کیفیت خروجی آموزش و پرورش ایجاد نماید.

شورای هماهنگی تشکل های انقلابی فرهنگیان استان آذربایجان شرقی بر خود لازم می‌بینند از حضرتعالی به واسطه حمایت جانانه از اجرای رتبه بندی و تامین و تخصیص منابع مالی آن با وجود تحریم‌های ظالمانه دولت های ستمگر و در شرایط اقتصادی موجود تشکر و تقدیر نموده و از عزیزانی که در دولت و مجلس برای اجرای این طرح ارزشمند تلاش کرده اند خصوصا وزرای آموزش و پرورش دولت سیزدهم و مدیران ستادی و استانی و هیئت‌های ممیزی قدردانی می‌نماییم و از اهتمام ویژه وزیر محترم آموزش و پرورش جناب آقای دکتر صحرایی در فرایند رسیدگی دقیق به اعتراض تعداد زیادی از معلمان و اعمال نتایج آن سپاسگزاریم.

ان شاءالله این مساعی مهم و تاثیر گذار مایه خوشنودی خداوند و رضایت امام زمان(عج الله تعالی فرجه الشریف) از جنابعالی و همکاران شود.

شورای هماهنگی تشکل های فرهنگیان استان آذربایجان شرقی

کانون تربیت اسلامی/ جمعیت اسلامی فرهنگیان / جامعه اسلامی فرهنگیان / کانون مدارس اسلامی/ گروه معلم فکور / شبکه سازی معلمان»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار