کارشناس مسئول امور تربیتی آموزش و پرورش نیشابور:

شناسایی دانش‌آموزان مستعد تشکل‌ها یکی از اهداف اصلی طرح «میدان۱۴۰۲» است

نیشابور(پانا) - کارشناس مسئول امور تربیتی آموزش وپرورش نیشابور گفت شناسایی دانش‌آموزان به عنوان ارشد تشکل‌ها یکی از اهداف اصلی طرح میدان ۱۴۰۲ است، چه بسا دانش‌آموزانی هستند که استعداد دارند اما شناسایی نشده‌اند.

کد مطلب: ۱۴۴۰۸۵۴
لینک کوتاه کپی شد
شناسایی دانش‌آموزان مستعد تشکل‌ها یکی از اهداف اصلی طرح «میدان۱۴۰۲» است

رضا معنوی عنوان کرد: در بعضی از مدارس سوگیری هایی در ارگان های بسیج دانش آموزی و مجلس دانش آموزی گرفته می‌شود که باعث بهم خوردن روند کاری این ارگان ها می شود و وظیفه ما این است که سوگیری ها را به حداقل برسانیم.

وی خاطرنشان کرد: دانش آموز باید به حدی از رشد و تکامل برسد که در کنار حیطه فعالیتی خود حداقل ۵۰ نفر را جذب کار کند و اشتیاق دانش آموزان را برانگیخته کند.

کارشناس حوزه امور تربیتی معاونت پرورشی و تربیت بدنی نیشابور، اصلی ترین و آخرین گام را افزایش شور و نشاط برای دانش آموزان رای اولی دانست و افزود: دانش آموزان دو قشر هستند یا امکان رای دادن دارند یا هنوز به سن قانونی نرسیده اند، پس این طرح تشویق بسیار خوبی برای دانش آموزان رای اولی است که آنها می‌توانند اشتیاق لازم را در بین دانش آموزان ایجاد کنند.

وی تصریح کرد: بازه برگزاری این طرح از آذر تا اسفندماه سال ۱۴۰۲ اعلام شده است که مکان برگزاری آن داخل مدارس و کلاس های درس است.

معنوی بیان کرد: شروع عملیات عضوگیری از ۱۰ بهمن تا ۱۰ اسفند انجام می‌شود و بررسی آثار رسیده از سمت دانش آموزان و بارگزاری آنها در مای مدیو باید سریعا انجام شود.

گفتنی است نماینده های تشکل های بسیج دانش آموزی، سازمان دانش اموزی، انجمن اسلامی، کمیته های فرهنگی، بسیج محلات و دیگر ارگان ها در این جلسه حضور داشتند.

دانش آموز خبرنگار: کوثر شورگشتی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار