امشب، ریاض میزبان فینال ال‌کلاسیکوی سوپرجام اسپانیا

‌تهران (پانا) - از ساعت 22.30 به وقت تهران در ریاض، رئال و بارسا برگزارکننده فینال سوپرجام خواهند بود. منابع اسپانیایی در مورد ترکیب احتمالی دو تیم گمانه‌زنی کرده‌اند.

کد مطلب: ۱۴۴۰۵۶۴
لینک کوتاه کپی شد
امشب، ریاض میزبان فینال ال‌کلاسیکوی سوپرجام اسپانیا

امشب در الاول پارک رئال مادرید و بارسا برگزار کننده فینال سوپرجام خواهند بود. رئال با شکست دادن اتلتیکو به فینال رسید و بارسا نیز اوساسونا را قربانی کرد.

در سال‌های اخیر که سوپرجام با شکل جدید در عربستان برگزار می‌شود، رئال دو بار توانسته قهرمان شود و بارسا نیز یک‌بار. قهرمانی بارسا سال گذشته برابر رئال مادرید رقم خورد و تیم تحت هدایت ژاوی توانست 1-3 رئال کارلو آنچلوتی را مغلوب کند.

وقتی ژاوی و کارلو آنچلوتی روی نیمکت دو تیم هستند، باید انتظار یک بازی جذاب و پرگل را داشت. دو مربی در هشت ال‌کلاسیکوی رسمی برابر هم قرار گرفته‌اند و همه چیز مساوی پیش رفته است. چهار پیروزی برای هر تیم و جالب اینکه رئال و بارسا هرکدام 14 گل در این هشت بازی زده‌اند و متوسط 3.5 گل در هر ال‌کلاسیکو را داشته‌ایم.

در رویارویی‌های این دو مربی هرگز تساوی بدون گل نداشته‌ایم و تنها یک‌بار بازی با تنها یک گل خاتمه یافته است (برتری 0-1 بارسا در بازی رفت نیمه نهایی کوپا دل ری فصل قبل). رئال و بارسا با هدایت این دو مربی یک‌بار موفق به برتری 4-0 برابر رقیب خود شده‌اند.

هرچند هنوز مشخص نیست که کارلتو و ژاوی با چه ترکیبی تیم‌هایشان را وارد زمین خواهند کرد، اما منابع اسپانیایی در این زمینه گمانه زنی‌هایی داشته‌اند.

طبق ادعای موندودپورتیوو، ترکیب احتمال رئال و بارسا به این شکل خواهد بود:

رئال با سیستم 2-1-3-4: کپا، کارواخال، ناچو، رودیگر، مندی، کروس، والورده، شوامنی، بلینگام، رودریگو و وینیسیوس

بارسا با سیستم 2-4-4: پنیا، بالده، کریستنسن، کنده، آرائوخو، گوندوگان، سرخی روبرتو، دی یونگ، پدری، لواندوفسکی، ژوائو فلیکس.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار