فرماندار شهرستان بهارستان:

تأمین سلامت دانش‌آموزان مهم‌ترین اولویت دولت سیزدهم است

بهارستان یک (پانا) - فرماندار شهرستان بهارستان، تأمین سلامت دانش‌آموزان را مهم‌ترین اولویت دولت سیزدهم دانست.

کد مطلب: ۱۴۴۰۲۹۳
لینک کوتاه کپی شد
تأمین سلامت دانش‌آموزان مهم‌ترین اولویت دولت سیزدهم است

نشست شورای آموزش و پرورش ناحیه یک و دو بهارستان با حضور فرماندار شهرستان بهارستان، سرپرست معاونت سیاسی اجتماعی فرمانداری، مدیران آموزش و پرورش و سایر روسای ادارات در فرمانداری برگزار شد.

عبدالله‌ نوحی، فرماندار بهارستان ضمن تسلیت حادثه تروریستی کرمان که شهادت بیش از ۹۰نفر از هموطنان از جمله ۲۳دانش‌آموز را در پی داشت، بیان کرد: این اقدامات جنایتکارانه که یکی از پیامد‌های آن کشتن انسان‌های بی‌گناه بود، مردم را آگاه‌تر خواهد کرد تا بتوانند علیه جهالت و ظلم در جهان مبارزه کنند.

وی همچنین با اشاره به نقش فرهنگ در جامعه کنونی عنوان کرد: فرهنگ و مسائل مربوط به این حوزه یکی از عوامل مهم در جامعه، به ویژه برهه کنونی ما به شمار می‌رود و نقش و جایگاه آموزش‌ و پرورش به طور خاص مورد توجه و اهمیت است که می‌تواند در کنار نهاد خانواده و مجموعه‌های فرهنگی تأثیر مناسبی بر افراد جامعه داشته باشد.

نوحی در ادامه با توجه به نزدیکی دهه فجر و برگزاری مراسم ۲۲بهمن اضافه کرد: دهه فجر فرصت مناسبی برای انعکاس و بیان عملکردهای دولت سیزدهم در تمام حوزه‌هاست که در این راستا نقش کمیته‌های فرهنگی و رسانه بسیار مهم و اثرگذار است؛ مردم آگاه و سایر مسئولین نیز وظیفه دارند تا در این مراسم ها شرکت کرده و مردم را به مسیر درست هدایت کنند.

فرماندار بهارستان با اشاره به برگزاری انتخابات صحیح و حضور حداکثری مردم در این آزمون سیاسی گفت: ۲ رویداد مهم انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری دارای اهمیت بسیاری هستند و وظیفه متولیان و دست اندرکاران رعایت قانون و اصل بی‌طرفی و فراهم کردن زمینه برای مشارکت حداکثری مردم است تا اتحاد و یکپارچگی‌شان به دولت‌های مستکبر نشان داده شود.

خبرنگار دانش‌آموز: مبینا طلوعی آذر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار