معاون آموزش متوسطه استان بوشهر؛

افزایش شایستگی‌های فنی هنرجویان مستلزم وجود تجهیزات به‌روز در هنرستان‌ها است

بوشهر (پانا) - معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت مهمترین رسالت هنرستان‌ها‌، تربیت نیروی کار و تکنسین ماهر برای مشاعل و حوزه‌های کشاورزی،  صنعت و خدمات است.

کد مطلب: ۱۴۴۰۱۶۴
لینک کوتاه کپی شد
افزایش شایستگی‌های فنی هنرجویان مستلزم وجود تجهیزات به‌روز در هنرستان‌ها است

علی اکبر بازیار در حاشیه توزیع تجهیزات هنرستانی اظهار کرد: بمنظور ارتقای کیفیت آموزش دروس خوشه شایستگی های فنی در هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش استان، تجهیزات هنرستانی با حضور روسای ادارات داخلی جهت ارسال به برخی هنرستان های استان توزیع شد.

بازیار ضمن اشاره به جایگاه مثبت استان به لحاظ توسعه کمی آموزش های فنی و حرفه ای و کاردانش در سال تحصیلی جاری، ارتقای کیفیت آموزش های کارگاهی را بسیار مهم دانست و گفت: مهمترین رسالت هنرستان ها، تربیت نیروی کار و تکنسین ماهر برای مشاعل و حوزه‌های کشاورزی، صنعت و خدمات است.

بازیار تصریح کرد: بر همین اساس رایزنی های متعدد از سوی مدیر کل آموزش و پرورش استان در جهت شناسایی و استفاده از ظرفیت های پیرامونی در تابستان گذشته صورت گرفته است.

اصغر سلیمانی رییس اداره آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش اظهار کرد: این اولین باری است که از محل مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت جهت تهیه تجهیزات هنرستانی استفاده می‌شود.

سلیمانی گفت: اعتبار تجهیزات خریداری شده ۴۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال بوده که با توجه به سیاست های توسعه ای معاونت آموزش متوسطه استان، در گروه برق، مکانیک، تاسیسات‌، خیاطی، گرافیک، معماری‌، عکاسی و رایانه تهیه تجهیزات صورت گرفته است.

در دو سال گذشته اداره کل آموزش و پرورش استان با هدف افزایش کمی و کیفی جایگاه هنرستان‌ها، از برخی ظرفیت‌های بالقوه موجود در سایر دستگاه‌ها و شرکت‌ها بر مبنای مسئولیت اجتماعی‌شان، استفاده کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار