دیدار رئیس بنیاد شهید با خانواده «شهیده فائزه رحیمی»

تهران (پانا) - معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده «شهیده فائزه رحیمی» که در حادثه تروریستی کرمان به مقام شهادت نائل شدند، دیدار و گفت‌وگو کرد.

کد مطلب: ۱۴۳۹۹۸۵
لینک کوتاه کپی شد
دیدار رئیس بنیاد شهید با خانواده «شهیده فائزه رحیمی»

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران، سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در دیدار با خانواده «شهیده فائزه رحیمی»، ضمن عرض تسلیت به این عزیزان اظهار کرد: بنده از طرف دولت، خدمت شما تسلیت عرض می‌کنم، ما را شریک غم‌های خود بدانید و امیدوارم خداوند کمک کند و ما شرمنده خون شهدا نباشیم.

معاون رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه در طول جنگ و دفاع مقدس، شهدا انتخاب می‌شوند، اظهار کرد: حتی در حال حاضر شهدای امنیت هم این طور هستند و این عزیزانی که برای شهادت انتخاب شدند، نسبت به دیگران متفاوت بودند حتی خانواده‌های آنها نیز با بقیه فرق داشتند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه در کرمان با خانواده شهدا دیدار داشتیم، خاطرنشان کرد: این خانواده‌ها در فضایی فرزندانشان را بزرگ کردند که این فضا منجر به رسیدن به قله شهادت شد، در حقیقت در بستر نان حلال و در بستر عبادت این بچه‌ها بزرگ شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار