پیام مدیرکل آموزش ‌و پرورش استان کرمان به مناسبت شهادت سید میثم حسینی هنزا

کرمان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان طی پیامی شهادت همکار فرهنگی سید میثم حسینی رییس اداره انجمن اولیا و مربیان استان را تسلیت و تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۴۳۹۷۲۹
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیرکل آموزش ‌و پرورش استان کرمان به مناسبت شهادت سید میثم حسینی هنزا

"بسم الله الرحمن الرحیم"
«وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم يُرزَقونَ»

بار دیگر دشمنان جمهوری اسلامی ایران با اقدامی ناجوانمردانه و بیشرمانه در مراسم چهارمین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی جمعی از هموطنان و هم استانی پیرو مکتب امام و شهدا را به خاک و خون کشیدند.
اینجانب شهادت همکار فرهنگی، برادر بسیجی، رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان سید میثم حسینی هنزا که در حادثه تروریستی ۱۳ دی ۱۴۰۲ در محل گلزار شهدای کرمان دچار آسیب دیدگی و جراحت در ناحیه سر شده بود، به خانواده داغدارش، ملت شریف ایران، مردم شهید پرور استان و جامعه شریف فرهنگیان و دانش آموزان استان عرض تبریک و تسلیت دارم.
بنده ضمن ابراز همدردی با خانواده ارجمند وی، برای بازماندگان آرزوی صبر و شکیبایی دارم و به یقین می دانم که راه همه شهدا به ویژه شهید قاسم سلیمانی روز به روز پررهروتر و شعله عشق و ارادت به آنان فروزان تر می شود.
معلم شهید سید میثم حسینی این بار به همه ما درس ایثار و عشق به مکتب امام حسین (ع) و سیدالشهدای جبهه مقاومت آموخت. روحش شاد و یادش جاودانه باد.

لازم به ذکر است پس از رضایت خانواده شهید سید میثم حسینی هنزا، اعضای بدن ایشان به افراد نیازمند اهدا و پیوند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار