برگزاری مسابقات گویندگی در شهرستان سیرجان

کرمان (پانا) - رئیس سازمان دانش‌آموزی سیرجان گفت مسابقات گویندگی در سطح مدارس شهرستان برگزار شد و 700 دانش‌آموز در این مسابقات شرکت کردند.

کد مطلب: ۱۴۳۹۶۱۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مسابقات گویندگی در شهرستان سیرجان

طیبه سبحانی نژاد رئیس سازمان دانش آموزی شهرستان سیرجان گفت: مسابقات گویندگی شهرستان سیرجان با رقابت 700 دانش آموز پسر و دختر در چهار مقطع ابتدایی دوره اول و دوم، دبیرستان دوره اول و دوم به کار خود پایان داد.

سبحانی افزود: این مسابقات با هدف تربیت اجتماعی دانش آموزان که از ساحت های شش گانه سند تحویل بنیادین است و با همکاری موسسه فرهنگی هنری معراج اندیشه گل گهر برگزار شد.

وی ادامه داد: این مسابقات با شرط اینکه مدارس زیر 250 نفر سه نفر شرکت کننده و بالای 250 نفر 5 نفر شرکت کننده می توانند در مسابقات حضور یابند،برگزار گردید و مدارس از تمامی ظرفیت ها استفاده کرده و در مجموع با جمعیت بیش از 700 نفر با یکدیگر رقابت کردند.

سبحانی نژاد ادامه داد: این مسابقات طی 14 روز برگزار شد و دانش آموزان مورد داوری قرار گرفتند که از میان نفرات برگزیده تعداد 15 نفر در کلاس های مجری گری پیشرفته شرکت کرده و آماده حضور در مسابقات مراحل بالاتر می شوند و همچنین تعداد 15 نفر از دانش آموزان مستعد مجری گری برای شرکت در کلاس های مقدماتی مجری گری انتخاب شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار