مدیر‌کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی اعلام کرد:

برگزاری امتحانات متوسطه دوم به صورت نهایی

بیرجند (پانا) - مدیر‌کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از برگزاری امتحانات نوبت دوم پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم به صورت نهایی خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۳۹۵۷۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری امتحانات متوسطه دوم به صورت نهایی

سیدعلیرضا موسوی‌نژاد در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان نهبندان، با تأکید بر لزوم مشارکت اولیا در برگزاری امتحانات نهایی، اظهار کرد: آزمون‌های ورودی مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی (پایه دهم دبیرستان‌ها و هنرستان‌ها)، برای سال تحصیلی ۱۴۰۳ - ۱۴۰۴ همزمان برگزار می‌شود و متقاضیان شرکت در این آزمون به سوالات مشترک پاسخ خواهند داد.

وی، از شورای آموزش و پرورش به عنوان تکیه‌گاهی مطمئن برای نظام تعلیم و تربیت یاد کرد و افزود: به عنوان خادمین نظام تعلیم و تربیت، باید تلاش کنیم دانش‌آموزان و اولیا آن‌ها با علاقمندی بالا در انتخابات شرکت کنند‌ تا شاهد برگزاری شکوهمند انتخابات باشیم.

مدیر‌کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، حضور حداکثری جامعه فرهنگیان و ترغیب دانش‌آموزان رأی اولی به شرکت در انتخابات را رسالتی مهم برای آموزش و پرورش در بهارستان علم و ادب دانست و عنوان کرد: بیش از ۹۷ درصد مصوبات شورای آموزش و پرورش نهبندان محقق شده است.

به گفته موسوی نژاد، بررسی انشعابات مدارس در دست افتتاح، پیگیری ایجاد مهمانسرا برای معلمان غیر بومی، پیگیری احداث مدرسه در طرح نهضت ملی مسکن، تغییر کاربری زمین فوتبال ساحلی دبیرستان شهید پیرامی و مشارکت ادارت شهرستان در خصوص برگزاری امتحانات نهایی پایه های دهم، یازده و دوازدهم از مهمترین مصوبات این نشست به شمار می رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار