معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش ناحیه ۳ اصفهان:

یکی از بهترین راه های تشویق دانش آموزان حضور در بین دانش آموزان است

اصفهان (پانا) - معاون پرورشی ، فرهنگی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه ۳ اصفهان گفت یکی از بهترین راه‌های تشویق دانش‌آموزان در حوزه پرورشی و تربیت بدنی حضور در بین دانش‌آموزان و تقدیر از آنهاست.

کد مطلب: ۱۴۳۹۴۳۵
لینک کوتاه کپی شد
یکی از بهترین راه های تشویق دانش آموزان حضور در بین دانش آموزان است

معاون پرورشی، فرهنگی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه ۳ اصفهان در گفت‌وگو با پانا گفت: یکی از بهترین راه های تشویق دانش آموزان حضور در مدارس است که همراه با تقدیر از دانش آموزان و فعالین در این حوزه باشد بسیار تاثیر گذار است و این اتفاق در ناحیه ۳رخ داده است.
مهدی صادق زاده افزود: محور اول ،محور مسابقات قرآن ، عترت و نماز ، دانش آموزانی هستند که سال گذشته حائزین رتبه های استانی و حتی کشوری هستند ، تقدیر نامه های این دانش آموزان به دست ما رسیده است ، تعدادی دانش آموزان هم در حوزه ی مسابقات جشنواره امید فردا یعنی مسابقات فرهنگی و هنری حائز رتبه برتر هستند ، و دانش آموزان حوزه تربیت بدنی در رشته های مخت
وی در ادامه گفت:در حوزه ی تربیت بدنی هم که جز حوزه کاری ما یعنی پرورشی و تربیت بدنی هست ، فعالیت های خیلی خوبی انجام شده است.
مهدی صادق زاده در خصوص بحث گردهمایی های معاونین پرورشی افزود:جلسه های ما گردهمایی معاونین پرورشی مدارس دولتی و غیر دولتی با حضور ۴۰۰ نفر برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار