اعزام فرهنگیان سربندی به اردوی راهیان نور

سربند (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه سربند از اعزام اولین کاروان فرهنگیان منطقه به اردوی راهیان نور خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۳۹۲۵۹
لینک کوتاه کپی شد
اعزام فرهنگیان سربندی  به اردوی راهیان نور

احمد قدبیگی با بیان اینکه امروز ما شاهد برگزاری کاری نو در جهت آشنایی معلمان با فرهنگ شهادت و شهدا در‌استان بودیم، اظهار کرد: این حرکت کاری بزرگ بود که ادامه آن و تکرار‌های مجدانه آن باید در دستور کار باشد و در همین راستا اعزام فرهنگیان به این اردو و آشنایی هر چه بیشتر با رشادت‌های رزمندگان دفاع مقدس گامی مهم در جهت رشد معلمانی در تراز انقلاب است.

وی افزود: همکاران فرهنگی متشکل از خواهران و برادران در قالب یک اتوبوس به همراه همکاران آموزش و پرورش شازند به این اردو اعزام شدند که در این سفر ضمن بازدید از یادمان‌های شهدا به تجدید میثاق با شهدای دفاع مقدس نیز می‌پردازند.

قدبیگی در مورد نحوه انتخاب فرهنگیان جهت اعزام به این سفر توضیح داد: پس از فراخوان داده شده با همکاری مدیران منطقه و لحاظ کردن معیارهای مقتضی افراد انتخاب شده و جهت اعزام آماده شدند.

مدیر آموزش و پرورش منطقه سربند در پایان با بیان اهمیت برگزاری این اردو برای فرهنگیان،گفت: ما در نظر داریم پس از بازگشت این افراد جلسات تبیینی را در سطح منطقه برای فرهنگیان و هم برای دانش آموزان جهت انتقال دانش، تجربیات و حس و حال حاصل از این سفر داشته تا بتوانیم به تعبیر مقام معظم رهبری گامی در جهت تربیت دانش آموز و معلمان تراز انقلاب برداشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار