معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد:

مکتب حاج قاسم سلیمانی مکتبی زنده و پویاست

یاسوج ( پانا) - معاون آموزش ابتدایی آموش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد مکتب شهید سلیمانی، مکتبی زنده و پویاست.

کد مطلب: ۱۴۳۹۱۳۸
لینک کوتاه کپی شد
مکتب حاج قاسم سلیمانی مکتبی زنده و پویاست

مراسم گرامی داشت یادبود معلمان و شهدای دانش آموز حادثه تروریستی کرمان با حضور جمعی از مسوولین در مدرسه دخترانه شاهد یاسوج برگزار شد.

سید جلال رحیمی با بیان اینکه برای زنده نگه داشتن این انقلاب شهیدانی داده‌ایم، افزود: این راه تا انتهای آن که سپردن پرچم به دست امام عصر است ادامه دارد.

رحیمی در ادامه اظهار کرد: درخت اسلام با ریختن خون شهیدان تنومند خواهد شد.

وی با یادآوری این جمله شهید بهشتی که فرمودند بکشید ما را، زیرا که ملت ما بیدارتر می‌شوند، گفت: امروز می‌بینیم که با شهید شدن تعدادی از هم‌وطنان از جمله دانش آموزان و معلمان کرمان کل کشور بیدارتر شدند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان با بیان اینکه این یادمان‌ها و بزرگداشت‌ها خود یک نوع بیداری است، گفت: حجاب دختران ما شلیکی است به دهان دشمنان یاوه‌گو.

رحیمی گفت: مکتب حاج قاسم سلیمانی مکتبی زنده و پویاست.

وی در ادامه تاکید کرد: با وجود بمباران فضای مجازی که علیه کشور ما به راه انداخته‌اند، ولی مرزداران ما خوب پاسداری کردند و باید قدردان آن ها باشیم.

مدیر آموزش و پرورش بویراحمد نیز با محکوم کردن حمله تروریستی و ناجوانمردانه حادثه ۱۳ دی ماه کرمان افزود: حاج قاسم در زمان حیات یک مکتب داشت و در زمان ممات نیز دارای یک مکتب است.

کوروش دلشاد گفت: مکتب حاج قاسم برگرفته از مکتب حسینی و خون شهداست که دانش آموزان باید ادامه دهنده راه این شهید بزرگوار باشند.

دلشاد تصریح کرد: مطابق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ما باید دانش آموزانی طبق آرمان های نظام تربیت کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار