مدیر آموزش و پرورش ناحیه۶ مشهد:

حادثه تروریستی کرمان اقتدار ملت ایران در راه رسیدن به اهداف را نشان داد

مشهد(پانا)- مدیر آموزش و پرورش ناحیه6 مشهد اظهار نمود : در روز ۱۳ دی ، ملت ایران اقتدار و شهامت خودت را به جهان بار دیگر ثابت کرد .

کد مطلب: ۱۴۳۸۷۳۳
لینک کوتاه کپی شد
حادثه تروریستی کرمان اقتدار ملت ایران در راه رسیدن به اهداف را نشان داد

رمضانعلی مسعودی نژاد در مراسم یابود ۲۳ شهید دانش آموز حادثه تروریستی کرمان گفت: اتفاقی که در روز ۱۳ دی افتاد، اقتدار و شهامت و پایداری ملت ایران در راه رسیدن به اهداف خود را نشان داد‌.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 6 مشهد افزود: همه شما دانش آموزان می دانید که چه کسی در روز ۱۳ دی شهید شد. دوران نفوذ داعش در کشورهای اسلامی، فردی آمد که تمام مسلمانان منطقه را از شر نیرو های تروریستی داعش نجات داد.

مسعودی نژاد در ادامه گفت: شهید سلیمانی در دفاع از حرم و حرمین ائمه اطهار و حضرت زینب (س) و بقیه اصحاب ائمه در کشورهای سوریه و عراق بودند، جنگیدند و دفاع کردند.

وی افزود: اتفاقی که امریکا رقم زد شهادت شهید سلیمانی بود. در شرایطی ایشان را شهید کردند که تمامی تروریست های کشورهای مختلف جمع شدند تا کشورهای اسلامی را نابود کنند اما ایشان همه آنها را نابود کرد. این اقدام شهید افتخاری بزرگ و اقتدار همیشگی را برای ایران به ارمغان آورد.

مسعودی نژاد اظهار کرد: در روز ۱۳ دی امسال، عده ای از دانش آموزان، دانشجویان و مردم در حال رفتن به گلزار شهدای کرمان با یک حادثه تروریستی روبه رو شدند و با بمب گزاری انجام شده تعداد کثیری از مردم شهید شدند.

وی تصریح کرد: شما دانش آموزان امروز اینجایید تا با شهدای دانش آموز شهید کرمان ابراز همدردی کنید و جای خالی آنها را پر کنید.

مسعودی نژاد در ادامه عنوان کرد: امیدواریم ملت ایران با حضور و همت خود پاسخ استکبار را بدهند. اینها برای کشور ما چیزی جز کینه و عداوت ندارند و دیدید که کینه دشمنان نسبت به شهید سلیمانی و شهدای کرمان و حتی به زائران آنقدر زیاد بود که آنان را با آن شیوه شهید کردند.

وی در پایان متذکر شد: امروز ما در شرایطی هستیم که باید برای رسیدن به اهداف جمهوری اسلامی بیش از پیش تلاش کنیم و راه شهیدان را ادامه دهیم.

دانش آموز خبرنگار:محدثه رمضانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار