شهردار زیارت خبر داد؛

اهم اقدامات عمرانی و شهری اجرا شده در شهرداری شهر زیارت

شیروان (پانا) - شهردار شهر زیارت اقدامات عمرانی و شهری اجراشده در شهرداری این شهر را تشریح کرد.

کد مطلب: ۱۴۳۸۶۰۷
لینک کوتاه کپی شد
اهم اقدامات عمرانی و شهری اجرا شده در شهرداری شهر زیارت

فرهاد زراعتکار شهردار شهر زیارت صبح امروز به ارائه گزارشی از اقدامات عمرانی و شهری انجام شده در شهر زیارت پرداخت. این اقدامات گام های بلندی در پیشرفت و ترقی شهر زیارت بوده است از جمله احداث دیوار ساحلی که نگرانی جانی و مالی شهروندان را در پی سیلاب داشته است. مهم ترین مزیت دیوار ساحلی جلوگیری از سیلاب است که همه ساله شهر زیارت دچار خسارت مالی و جانی و خسارت بر محصولات زراعی و کشاورزی می شود.

وی افزود: با توجه به پیشرفت شهری نیاز مبرم به آسفالت معابر بوده که در شهر زیارت به مساحت ۵ هزار متر با انجام زیر سازی استاندارد اجرا شد.

فرهاد زراعتکاربیان کرد: ۵۴۰ متر مربع زمین جهت احداث انبار و آشیانه ماشین آلات شهرداری در ضلع شرقی ساختمان شهرداری به تملک شهرداری درآمد که مناسبت ترین و نزدیکترین زمین به شهرداری است که هم اکنون کار ساخت انبار و آشیانه شهرداری به اتمام رسیده است.

شهردار زیارت گفت: احداث زمین و نصب چمن مصنوعی هم با مساحت۹۲۴ متر مربع در محوطه باشگاه شهید تقوی با زیر سازی استاندارد عمرانی و مجموعه مدیریت شهری و شورای شهر و همکاری اداره ورزش و جوانان شیروان هم از اقدامات شهرداری است.

فرهاد زراعتکار خاطر نشان کرد خرید ماشین آلات از جمله لودر، تراکتور با ترلی، پژو سواری و رنگ آمیزی جداول از اقدامات دیگر شهرداری شهر زیارت است

خبرنگار: نرگس اشرفی زیارتی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار