معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان:

امسال آموزش و پرورش خراسان رضوی با تمام قوا آماده برگزاری اعتکاف رجبیه است

مشهد (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان گفت ‌سنت نبوی اعتکاف پدیده‌ای مبارک است و شعار امسال اعتکاف با عنوان «اعتکاف معنویت تمدن‌ساز» است و آموزش و پرورش استان با تمام ظرفیت در اجرای این مراسم معنوی پای کار و آماده خدمات‌رسانی است.

کد مطلب: ۱۴۳۸۴۱۱
لینک کوتاه کپی شد
امسال آموزش و پرورش خراسان رضوی با تمام قوا آماده برگزاری اعتکاف رجبیه است

علی مهدوی خواه معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: سنت نبوی اعتکاف پدیده‌ای مبارک است که اگرچه قدمت آن از صدر اسلام بوده اما رویش و رشد آن از بعد از انقلاب اسلامی صورت گرفت.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در فراز ششم بیانیه گام دوم انقلاب، افزایش چشمگیر اخلاق و معنویت در فضای عمومی جامعه را از دستاوردهای انقلاب اسلامی بیان کردند و اعتکاف را به عنوان نمونه‌ای از آن دانستند.

مهدوی خواه خاطرنشان کرد: شعار امسال اعتکاف با عنوان «اعتکاف معنویت تمدن ساز» است و ثبت نام اعتکاف از ۱۳ الی ۲۳ دی ماه در سامانه جامع پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش (نورینو) به نشانی www.my.medu.ir در دسترس دانش آموزان استان خراسان رضوی قرار دارد.

این مقام مسئول یادآور شد : بر اساس مفاد برنامه فراگیر پرورشی و فرهنگی، زمینه سازی برای شرکت گسترده دانش آموزان در مراسم معنوی اعتکاف یکی از بسترهای تربیتی ناب است و بر این اساس، آموزش و پرورش استان با تمام ظرفیت در اجرای این مراسم معنوی پای کار آماده خدمات رسانی است.

وی ادامه داد: مسئولین ادارات آموزش و پرورش با همکاری سایر دستگاه ها و نهادهای فرهنگی و بر اساس آمار ثبت نام دانش آموزان، برنامه ریزی لازم را برای ثبت نام قطعی دانش آموزان در اعتکاف انجام خواهند داد.

دانش آموز خبرنگار: الناز حسینی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار