ملاقات هاشمی با کاپیتان تاریخی تیم ملی فوتبال

حسن حبیبی نقش تأثیرگذاری در ورزش کشور داشت

تهران (پانا) - کیومرث هاشمی به منزل حسن حبیبی، سرمربی و کاپیتان اسبق تیم ملی رفت و ضمن عیادت، با وی گفت‌وگو کرد.

کد مطلب: ۱۴۳۸۳۳۰
لینک کوتاه کپی شد
ملاقات هاشمی با کاپیتان تاریخی تیم ملی فوتبال

در این نشست صمیمی کیومرث هاشمی وزیر ورزش از حبیبی به نیکی یاد کرد و گفت: حسن آقای حبیبی از بزرگان تاریخ فوتبال بوده و خدمات ارزشمندی به فوتبال مملکت داشته است. قدیمی‌های فوتبال به خوبی به یاد دارند که حبیبی در دوران فوتبال خود چه هنگام سرمربیگری و چه در زمان بازیکنی نقش تأثیر گذاری در ورزش داشت و بنده به عنوان یک خدمتگزار به وجود ایشان افتخار می‌کنم.

حسن حبیبی یکی از اسطوره‌های باشگاه تاج و پاس شناخته می‌شود و جزو مهم‌ترین چهره‌های دهه 40 فوتبال ایران و کاپیتان تیم ملی به شمار می‌رود که نخستین قهرمانی تاریخ تیم ایران در جام ملت‌های آسیا در سال 1986 را بالای سر بُرد و صعود به المپیک را هم تجربه کرد.

این پیشکسوت فوتبال ایران که حالا 83 ساله است، تجربه سرمربیگری در تیم ملی، استقلال، پاس، الاهلی امارات و ... را هم در کارنامه دارد و می‌توان او را جزو تاثیرگذارترین و پرافتخارترین فوتبالیست‌های تاریخ در ایران دانست.

وزیر ورزش و جوانان یادآور شد: واقع برادران حبیبی، از اسطوره‌های فوتبال بوده و نام و یادشان در فوتبال ایران تأثیر گذار بوده است. کیومرث هاشمی امروز هم در شهرستان‌های استان زنجان حضور پیدا کرده و بازدیدی از پروژه‌های ورزشی داشته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار