حوزه معاونت برنامه‌ریزی و منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر در تراز ملی است

بوشهر(پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت یکی از حوزه‌های کاربلد و فنی ما در آموزش و پرورش حوزه منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر است.

کد مطلب: ۱۴۳۸۱۵۴
لینک کوتاه کپی شد
حوزه معاونت برنامه‌ریزی و منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر در تراز ملی است

علی موحدی در جلسه کارگروه توسعه مدیریت آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: یکی از حوزه های کاربلد و فنی ما در آموزش و پرورش حوزه منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان است.

موحدی اظهار کرد : در مدیریت ساماندهی و سازماندهی امکانات و منابع انسانی و مالی آموزش و پرورش بسیار موفق بودیم که برای نمونه با پیش بینی که داریم حدود ۶٠ خودروی نو به ناوگان خودرویی آموزش و پرورش اضافه می شود.

موحدی گفت : در حوزه ورزش ۴٠ زمین چمن و ۴٠ کلاس درس تربیت بدنی ایجاد شده و سند توسعه چشم انداز آموزش متوسطه استان را در دست تدوین داریم و برای افق ١۴٠٧ برنامه پنج ساله در این خصوص تدوین می گردد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر با تاکید بر لزوم اصلاح ایرادات چارت های ساختاری و سازمانی اداره کل و ادارات شهرستان ها و مناطق ، بیان کرد: ساختار و چارت سازمانی ادارات کل و شهرستان ها ایرادهایی دارد و لازم است که با کارشناسی‌های خوب و فنی اصلاحات لازم در این حوزه صورت گیرد که به چابک سازی سازمانی برسیم.

موحدی با فرسایشی دانستن نقل و انتقالات در حوزه آموزش و پرورش، خاطرنشان کرد: در بحث نقل و انتقالات که امری فرسایشی است، باید فکر و برنامه ریزی اساسی برای آن داشته باشیم، ما با مسئله‌ ی انتقال نیرو های اداری در طول سال تحصیلی به سایر دستگاه‌ها درگیر هستیم .

موحدی گفت : در بحث استخدام ها مناطق محروم و مرزی باید بیشتر دیده شود و به جهت مدیریت منابع انسانی باید محدودیت انتقال ایجاد شود.

وی ضمن لزوم ایجاد بومی گزینی برای آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: می بایست بومی گزینی در این استان در نظر گرفته شود چرا که با حضور سایر استانها سهم و کرسی استان اشغال می شود و پس از چند سال با فشارهای مختلف انتقال پیدا میکند و دست استان خالی می ماند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر ادامه داد: همچنین باید جهت صدور گواهی های بومی برای آزمون های استخدامی ،تدبیری اندیشیده شود و یک راهکار بهتر و دقیق تر در این زمینه صورت پذیرد.

موحدی ادامه داد: با پیگیری های دکتر فرهادی معاون محترم توسعه منابع وزارت ، اتفاقات خوبی در حوزه نیروی انسانی و مطالبات فرهنگیان رقم خورده است که امیدوارم این روند خوب؛ با قوت ادامه پیدا کند.

خبرنگار : امیر محمد گنخکی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار