‌بیانیه سازمان بسیج دانش‌آموزی در محکومیت حادثه تروریستی کرمان؛

فرزندان ایران راه حاج قاسم ‌را ادامه می‌دهند

تهران (پانا) - سازمان بسیج دانش‌آموزی در محکومیت حادثه تروریستی کرمان بیانیه‌ای صادر کرد.

کد مطلب: ۱۴۳۷۸۴۰
لینک کوتاه کپی شد
فرزندان ایران راه حاج قاسم ‌را ادامه می‌دهند

متن این بیانیه به شرح زیر است:

«بکشید ما را ملت ما بیدارتر می‌شود

‌امروز مفهوم واقعی حقوق بشر غربی در حادثه کرمان نمایان شده است. حقوق بشری که آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیستی برای منطقه و جهان به ارمغان آورده است چیزی جزء سلاخی و کشتار کودکان و زنان بی دفاع نیست. چهره اصلی و بدون روتوش غرب، در حادثه جانسوز کرمان‌، غزه و فلسطین کاملا واضح و مشخص شده است.

‌تهدید‌، تخریب‌، تحریف، کشتار، جنایت، شقاوت، ظلم، دنائت و نیرنگ از مولفه‌های حقوق بشر غربی است. این اقدام و حوادث تروریستی نشان از ترس و وحشت دشمنان انقلاب اسلامی ایران از گسترش مکتب حاج قاسم دارد.کشتار زائران مکتب حاج قاسم فقط و فقط به این دلیل است که آنها از مکتب و مرام حاج قاسم هراس دارند. آنها به این واقعیت پی برده اند که با شهادت حاج قاسم نتوانسته اند راه و مسیر مقاومت و ایستادگی ملت بزرگ ایران و ملتهای آزادیخواه جهان را مسدود نمایند.

‌از طرفی این مسلک و مرام روز به روز در ایران‌، منطقه و جهان در حال گسترش است و ملتهای منطقه و جهان دریافته اند تنها راه سعادت و موفقیت آنان در مقابل زورگویان و استکبار جهانی مقاومت و ایستادگی است. این واقعیتی انکارناپذیر است. به همین خاطر دشمنان کوردل و زبون این مکتب نه تنها از مزار مطهر و منور حاج قاسم واهمه دارند بلکه از زائران آن هم بشدت هراسان هستند.

‌این حادثه و ترورها ریشه در ترس‌، زبونی و دنائت دشمنان انقلاب اسلامی دارد. اینگونه اقدامات خبیثانه نشات گرفته از خواری، ضعف‌، شکست و انزوای صهیونیسم بین الملل و آمریکای خبیث و هم پیمانان آنها دارد.

‌بر این اساس در چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم‌ و در پی حادثه تروریستی و دردناک کرمان‌، با صدای رساتر ‌و اطمینان خاطر بیشتر با یقین بیش از پیش به حقانیت مسیر و مرام حاج قاسم تاکید می‌نماییم و با آرمانهای این شهید عزیز تجدید میثاق می نماییم و به دشمنان زبون و حقیر انقلاب اسلامی ایران اعلام می‌نماییم که ما فرزندان حاج قاسم راه و مسیر این شهید عزیز را ادامه می‌دهیم و تا آخرین نفس، پای آرمانها و اهداف حاج قاسم ایستاده ایم.

‌در پایان از همه‌ دانش‌آموزان عزیز دعوت می‌نمایم برای همدردی با خانوده‌های حادثه تروریستی کرمان و کودکان شهید این واقعه در برنامه‌های در نظر گرفته شده شرکت نمایند.

‌مجتبی باستان
‌رئیس سازمان بسیج دانش آموزی»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار