مدیرکل آموزش و پرورش البرز:

امروز شاهد نمایان شدن تربیت تمام ساحتی دانش‌آموزان در نسل سلیمانی بودیم

کرج (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش البرز گفت امروز تربیت تمام ساحتی دانش‌آموزان در همایش نسل سلیمانی نمایان بود.

کد مطلب: ۱۴۳۷۶۹۲
لینک کوتاه کپی شد
امروز شاهد نمایان شدن تربیت تمام ساحتی دانش‌آموزان در نسل سلیمانی بودیم

علی حجرگشت مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز در همایش نسل سلیمانی که در دبیرستان ملاصدرا ناحیه یک کرج برگزار شد ضمن تبریک میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س)گفت: امروز روزی است که باید یاد مرد بزرگ تاریخ، شهید سلیمانی و همه شهدا، از جمله شهید سید رضی موسوی را گرامی داشت.

وی افزود: در زمان شهادت شهید سلیمانی هیچ کس فکر نمی‌کرد که این تعداد جمعیت در تشییع پیکر وی حضور پیدا کنند و حضور بصیرتی ملت ایران همه را حیرت زده کرد.

حجرگشت ادامه داد: اکنون وظیفه ما این است پرچمی را که شهید سلیمانی بلند کرده برافراشته نگه داریم و اهداف و آرمان های انقلاب را به فرزندانمان منتقل کنیم و امروز شاهد نمایان شدن تربیت تمام ساحتی دانش آموزان مدارس غیردولتی هستیم.

مدیرکل آموزش و پرورش اضافه کرد: شهید سلیمانی، معلم ایثار و از خود گذشتگی بودند اکنون گسترش جبهه مقاومت را می‌بینیم،از یمن، سوریه تا فلسطین و لبنان که همه تلاش های مرد بزرگی چون شهید سلیمانی است و باید قدر این امنیت و نعمت را بدانیم.

وی در پایان اظهار کرد: مردم ایران همواره ثابت کرده اند که قدرشناسان بزرگ و مفتخر کشور هستند و حضور مردم در تشییع شهید سلیمانی نشان دهنده این امر مهم بود.

دانش آموز خبرنگار: ملیکا بهروزی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار