۴۹ شعبه اخذ رای انتخابات در فیروزه برپا خواهد شد

فیروزه (پانا) - رییس هیات اجرایی انتخابات در فیروزه گفت۴۹ شعبه شهری و روستایی ثبت نام و اخذ رأی در سطح شهرستان تعیین شده که مراحل و اقدامات زیرساختی و پوشش شبکه مخابراتی و اینترنتی همه شعبه‌ها در حال بررسی و اقدام است.

کد مطلب: ۱۴۳۷۱۸۲
لینک کوتاه کپی شد
۴۹ شعبه اخذ رای انتخابات در فیروزه برپا خواهد شد

فرماندار و رییس هیات اجرایی انتخابات در جلسه مشترک هیات های اجرایی، نظارت و بازرسی انتخابات در شهرستان فیروزه به اهمیت تغییر سرنوشت جوامع انسانی بر اساس تصمیمات و رفتارهای اجتماعی ملت ها مستند به آیات قرآن کریم اشاره کرد و گفت: طبق آیات قرآن خداوند سرنوشت هیچ ملتی را تغییر نمی دهد مگر اینکه خود آنها دخیل در قضا و قدر خویش هستند.

مهدی باغیشنی افزود: اگر در عرصه های سیاسی و اجتماعی یک جامعه تقوای سیاسی حاکم شود منجر به تشکیل فرآیندهای مثبت و الهی می شود و جوامع انسانی مسیر رشد و بالندگی را بر اساس آموزه های دین خدا طی کنند.

وی اظهار کرد: تقوای سیاسی در عرصه اجرای انتخابات باعث می‌شود عوامل اجرایی و عملیاتی انتخابات را نوعی حق الناس بدانند و معتقد باشند که اگر ذره ای کوتاهی در جهت اجرای صحیح و قانونمند این امر مهم داشته باشند باید در پیشگاه خداوند متعال، مردم، نظام جمهوری اسلامی و خون شهیدان پاسخگو باشند.

باغیشنی افزود: اگر ما امروز می توانیم در فضایی امن، انتخابات را برگزار کنیم به برکت خون شهدا و فداکاری ایثارگرانی است که امروز این امنیت را برای ما به امانت سپرده اند.

رییس هیات اجرایی انتخابات شهرستان فیروزه بیان کرد: اگر می خواهیم مجلسی در تراز انقلاب اسلامی تشکیل شود باید تقوایی سیاسی داشته باشیم و همه ملزم به رعایت آن باشند.

فرماندار فیروزه به حضور آگاهانه مردم در انتخابات آینده تأکید کرد و گفت: حضور آگاهانه و محققانه در انتخابات از مهمترین ابعاد انتخابات در جمهوری اسلامی است که همیشه مورد تاکید امامین انقلاب اسلامی بوده است.

وی خطاب به مجریان انتخابات گفت: با سرلوحه قراردادن قانون، انتخابات سالم و بی شائبه برگزار شود.

فرماندار فیروزه خواستار قرار گرفتن تبلیغات کاندیداها در راستای فرآیندهای مثبت نظام و تقویت مواضع عزت آفرین، صحیح، عاقلانه و حکیمانه انقلاب شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار