برگزاری کلاس‌های هوش مصنوعی و مهارت‌های کاربردی پیشتازان در لنگرود

لنگرود (پانا) - کلاس‌های مهارتی پیشتازان که شامل آشنایی با هوش مصنوعی، امداد و نجات، گویندگی، مجری‌گری و خبرنگاری است در لنگرود برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۳۷۱۷۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری کلاس‌های هوش مصنوعی و مهارت‌های کاربردی پیشتازان در لنگرود

اولین جلسه کلاس سواد رسانه و آشنایی با هوش مصنوعی با حضور دانش آموزان پیشتاز مدارس و با حضور محمدهادی طاهری فر، مدرس دوره های سواد رسانه با همت حوزه معاونت پرورشی مدیریت آموزش و پرورش لنگرود برگزار شد.

در اولین جلسه مطالبی در خصوص رسانه و انواع آن و چگونگی مواجهه درست با رسانه و فضای مجازی صحبت و گریزی هم به هوش مصنوعی و تعریفی از آن زده شد و کلیپ هایی هم در این زمینه پخش شد و مورد استقبال دانش آموزان قرار گرفت.

این دوره از کلاس ها پنجشنبه های هر هفته با موضوعات تکمیلی همین جلسه و همچنین نجوم و ستاره شناسی، آموزش خبرنگاری و گویندگی، امداد و نجات، شناخت بلایای طبیعی و اردوی علمی- سیاحتی ادامه خواهد یافت.

زبان ساده هوش مصنوعی چیست؟ آیا ربات‌ها همان هوش مصنوعی (AI) هستند که همه در موردشان صحبت می‌کنند؟ هوش مصنوعی چه کارهایی را انجام می‌دهد؟ آیا آینده نسل بشر در خطر است؟ هوش مصنوعی چگونه فکر می‌کند؟ به این قبیل سوالات در دوره های مهارت‌های کاربردی پیشتازان در لنگرود پاسخ داده شده است.

دانش آموز خبرنگار: ملیکا طاهری فر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار