آغاز فصل جدید «بسته پیشنهادی» در روز مادر

تهران (پانا) - همزمان با میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) فصل جدید «بسته پیشنهادی» به میزبانی مژده لواسانی روانه آنتن شبکه دو خواهد شد.

کد مطلب: ۱۴۳۷۱۷۴
لینک کوتاه کپی شد
آغاز فصل جدید «بسته پیشنهادی» در روز مادر

به گزارش روابط عمومی شبکه دو؛ به نقل از روابط عمومی برنامه، ویژه برنامه «بسته پیشنهادی» چهارشنبه ۱۳ دی ماه ویژه روز مادر حوالی ساعت 21 از شبکه دوسیما پخش می‌شود و از پنجشنبه 14 دی ماه حوالی ساعت 22:15 به صورت روتین پنجشنبه‌ها و جمعه‌ها میزبان مخاطبان شبکه دو سیما خواهد بود.

این برنامه شامل آیتم‌هایی چون «احوالپرسی»، «بسته پیشنهادی من» و گفتگوی صمیمانه مژده لواسانی با میهمانان است؛ که در بخش «احوالپرسی» به سراغ هنرمندان پیشکسوت می‌رود، و در «بسته پیشنهادی من» پیشنهادهای جالبی از مردم و صاحبان مشاغل مختلف در حوزه فرهنگ و هنر به مخاطب ارائه می‌کند.
برنامه «بسته پیشنهادی» محصولی از گروه خانواده شبکه دو سیماست که فصل دوم آن همزمان با میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و در دکوری متفاوت که خانه و خانواده مولفه اصلی آن را تشکیل می‌دهند، آغاز می‌شود.

این برنامه پس از پخش ویژه در روز چهارشنبه ۱۳ دی ماه حوالی ساعت 21 به صورت روتین هر هفته پنجشنبه و جمعه حوالی ساعت 22:15 روانه آنتن شبکه دو سیما می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار