یک معلم بوشهری:

فرایند رتبه‌بندی موجب ارزیابی درست و افزایش جایگاه معلمان شده است

بوشهر (پانا) - معلم بوشهری در رابطه با مزایای رتبه‌بندی معلمان گفت فرایند رتبه‌بندی با ارزیابی درست معلمان و افزایش جایگاه علمی، بینشی فرهنگیان در سطح جامعه موجب ارتقا جایگاه اجتماعی و شرایط اقتصادی آنان شده است.

کد مطلب: ۱۴۳۷۰۷۰
لینک کوتاه کپی شد
فرایند رتبه‌بندی موجب ارزیابی درست و افزایش جایگاه معلمان شده است

احمد قاسمی در گفت‌وگو با پانا اظهار کرد: «امروزه همگان باور دارند که منابع انسانی و داشتن افراد توانمند و کارآمد در هر جامعه ای می تواند پویایی و تحول آفرینی را به دنبال داشته باشد. در نظام مهم و ارزشمند تعلیم و تربیت، معلم به عنوان عنصری مهم و تاثیرگذار نقش زیادی ایفا می‌کند، بنابراین رتبه بندی باعث ایجاد انگیزه بیشتر در معلمان می‌شود.»

این معلم بوشهری تاکید کرد: «اجرای رتبه بندی ویژه فرهنگیان با فراز و نشیب‌هایی مواجه شده بود، اما در یک اقدام بی‌نظیر و اساسی در دولت سیزدهم به اجرا درآمد.»

قاسمی افزود: «وظیفه فرایند رتبه‌بندی، ارزیابی درست معلمان و افزایش جایگاه علمی، بینشی و فرهنگیان در سطح جامعه است و به گونه ای انجام می‌شود تا جایگاه اجتماعی و شرایط اقتصادی آنها ارتقا یابد.»

وی گفت: «یکی از اهداف مهم دیگر فرایند رتبه‌بندی از نظر اقتصادی، افزایش و بهبود شرایط رفاهی معلمان است. خوشبختانه بعد از سالیان متمادی از عدم انجام فرایند رتبه‌بندی، در دولت سیزدهم این کار مهم و ارزشمند با جدیت دنبال شده و انجام گرفته است.»

قاسمی تصریح کرد: «اوایل انجام این فرایند مهم بخاطر اهمیت و بزرگی آن با اشکالاتی مواجه شد، ولی با رفع اشکالات و دادن فرصت های اعتراض و بارگزاری مدارک برای فرهنگیان خدا را شکر این مهم به خوبی انجام گرفته است و سبب شده تاثیرات بسیار زیادی در افزایش عملکرد و حقوق معلمان داشته باشد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار