آیین رونمایی از پوستر چهل‌ و دومین دوره از مسابقات فرهنگی و هنری کشور

اصفهان (پانا) - مراسم افتتاحیه و رونمایی از پوستر چهل و دومین دوره از مسابقات فرهنگی هنری (امید فردا) دانش آموزان سراسر کشوربا حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان و معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در عمارت چهل‌ستون برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۳۷۰۶۵
لینک کوتاه کپی شد
آیین رونمایی از پوستر چهل‌ و دومین دوره از مسابقات فرهنگی و هنری کشور

مهدی نم نبات معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در خصوص افتتاح چهل و دومین دوره مسابقات فرهنگی و هنری - امید فردا - در اصفهان اظهار کرد: این برنامه جزء افتخارات استان اصفهان بوده است که به لطف خدا طی سالیان متوالی، رتبه‌های برتر جشنواره ها و مسابقات دیگر در اصفهان توسط دانش آموزان اصفهانی حاصل می‌شود.

وی ادامه داد: از اعتمادی که وزارت آموزش و پرورش به اصفهان، شهر فرهنگ و تمدن داشته است ممنونیم؛ همچنین علاوه بر جشنواره‌ی امید فردا ، مسابقات کارینو که ویژه کانون‌های فرهنگی‌تربیتی است و مسابقات سرود جشنواره‌ی رضوی که هرکدام از این جشنواره‌ها مربوط به حوزه‌ی فرهنگ و هنر است امسال‌ نیز باید در اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان مدیریت و اجرا شود.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: برای افزودن مسابقات هفته فرهنگ و هنر برنامه هایی را در نظر گرفته ایم؛‌ امیدواریم از هفتم تا دوازدهم بهمن‌ماه با اجرای برنامه های متنوع در اصفهان شور و حال عالی را برای تمامی دانش‌آموزان مدارس رقم بزنیم.

نم نبات با اشاره به سخن مقام معظم رهبری که فعالیت‌های حوزه‌ای فرهنگی و تربیتی، درون مدرسه اتفاق بیفتد، افزود: باید فعالیت هارا در کف مدارس انجام دهیم دانش آموزان را در این امر فرهنگی سهیم کنیم؛ به استقبال جشن‌های پرشور دهه‌ی فجر برویم و فعالیت‌های چهل و دومین جشنواره امید فردا را با شور و هیجانی بیشتر از پیش فرا بگیریم.

چهل و دومین دوره از جشنواره فرهنگی هنری امید فردا از هفتم تا دوازدهم بهمن ماه در اصفهان برقرار است .

دانش آموز خبرنگار: آیه مدنی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار