رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اردبیل:

خیرین مدرسه‌ساز یک هزار کلاس درس جدید در استان اردبیل می‌سازند

اردبیل(پانا) - رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز اردبیل اعلام کرد خیرین مدرسه‌ساز تعهد کرده‌اند که برای جبران عقب‌ماندگی و تامین فضای آموزشی مورد نیاز این استان، یک هزار کلاس درس جدید بسازند.

کد مطلب: ۱۴۳۷۰۱۳
لینک کوتاه کپی شد
خیرین مدرسه‌ساز یک هزار کلاس درس جدید در استان اردبیل می‌سازند

جواد قرآن‌نویس، رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز اردبیل در جلسه قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر استان اردبیل با اعلام این خبر عنوان کرد: این کلاس‌های درس در مدت سه سال احداث و تحویل آموزش و پرورش استان خواهد شد.

وی بیان کرد: هم‌اینک ۷۳ واحد آموزشی با ۲۶۷ کلاس درس توسط خیرین مدرسه‌ساز در استان اردبیل در دست ساخت است.

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اظهار کرد: خیرین مدرسه‌ساز استان از زمان تاسیس در سال ۱۳۷۸ تاکنون ۴۲۰ مدرسه با یک هزار و ۸۸۰ کلاس درس ساخته و تحویل نظام تعلیم و تربیت داده‌اند.

قرآن‌نویس با بیان این که ۳۵ درصد از مدارس و کلاس‌های درس کشور و استان اردبیل توسط خیرین احداث شده است، گفت: نیاز به فضای آموزشی در بسیاری از مناطق استان اردبیل بسیار بالاست به طوری که برخی مدارس دونوبته شده و تعداد دانش‌آموزان برخی کلاس ها به ۴۰ نفر رسیده است.

وی تصریح کرد: موسسه خیریه حمایت از کودکان و دانش‌آموزان بدسرپرست و بی‌سرپرست استان اردبیل نیز ۴۲۵ کودک و دانش‌آموز را زیرپوشش خود قرار داده و همه هزینه‌های تحصیلی و غیرتحصیلی آنها را متقبل شده است.

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان گفت: کودکان زیر ۱۸ سال مبتلا به بیماری سرطان نیز زیرپوشش موسسه خیریه حمایت از کودکان و دانش‌آموزان قرار دارند و این موسسه آمادگی دارد تا یک مرکز پیشرفته توانبخشی برای دانش‌آموزان معلول جسمی را به مساحت ۴۰۰ متر مربع با آخرین تجهیزات پیشرفته احداث کند.

کلام اله صفری، مدیر کل آموزش و پرورش استان نیز ضمن تشکر از اقدامات کارگروه های قرارگاه جهادی گفت: به منظور ارائه خدمات آموزشی به مناطق محروم و در راستای اقدامات جهادی آموزش و پرورش استان، مدرسه شهید تندگویان شهرستان گرمی با همکاری نوسازی مدارس تکمیل و در بهمن ماه سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: برای ارج نهادن به اقدامات خیرخواهانه خیرین مدرسه‌ساز، مقرر شده است که طی آیینی در سطح این استان ،از همه خیرین تجلیل شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار