رتبه برتر کشوری جشنواره خوارزمی در گفت‌وگو با پانا:

حس رقابت بین دانش‌آموزان آنها را برای شرکت در پژوهش‌ها ترغیب می‌کند

کرج (پانا) - یکی از دانش‌آموزان طالقان که در محور زبان و ادبیات فارسی حائز رتبه برترکشوری شده بود گفت حس رقابت بین دانش‌آموزان آنها را برای شرکت در پژوهش ها ترغیب می‌کند.

کد مطلب: ۱۴۳۶۹۳۷
لینک کوتاه کپی شد
حس رقابت بین دانش‌آموزان آنها را برای شرکت در پژوهش‌ها ترغیب می‌کند

تکتم مشکانی، دانش آموز رتبه برتر کشوری دبیرستان شهید اسحاقی شهرستان طالقان در محور زبان و ادبیات فارسی مقام برتر کشوری در جشنواره خوارزمی کسب کرده است. وی در گفت و گو با پانا عنوان کرد: «ما دانش آموزان آینده سازان کشور هستیم و باید در زمینه های مختلف بخصوص پژوهش تلاش کنیم تا بتوانیم ایرانی همیشه پیروز را بسازیم.»

وی افزود: «من به عنوان دانش آموز هر ساله در مسابقات مختلف شرکت می کنم و امسال هم در محورهای ریاضی، هنر و ادبیات در جشنواره خوارزمی شرکت کردم که با تلاش و لطف خداوند موفقیت های زیادی را به دست آوردم. همچنین در زمینه عکاسی روایی به مرحله کشوری راه پیدا کرده ام.»

مشکانی اضافه کرد: «از نظر من ایجاد کردن جو مطلوب و امن، خصوصا حس رقابت بین دانش آموزان می تواند آنها را برای شرکت در پژوهش ها ترغیب کند و درصد موفقیت دانش آموزان را بالا ببرد.»

وی در پایان یادآوری کرد: «ارتقا دادن کسب و کارهای پژوهشی و تولید محصول جدید می تواند باعث راه‌اندازی اشتغال بیشتر دانش آموزان در کارهای پژوهشی آنان باشد.»

دانش آموزخبرنگار : آیدا داداشی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار