بزرگداشت چهاردهمین سالروز حماسه 9 دی در مدارس قم

قم (پانا) - آیین بزرگداشت چهاردهمین سالگرد حماسه ۹ دی و آغاز دهه بصیرت و میثاق با ولایت، امروز در نقاط مختلف استان قم بخصوص مدارس و ادارات آموزش و پرورش برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۳۶۵۵۲
لینک کوتاه کپی شد
بزرگداشت چهاردهمین سالروز حماسه 9 دی در مدارس قم

آیین بزرگداشت چهاردهمین سالگرد حماسه نهم دی امروز با اجتماع پرشور قشرهای مختلف مردم بخصوص طلاب و روحانیون و فرهنگیان همراه با اجرای سرودهای حماسی و انقلابی توسط دانش آموزان و شعرخوانی علی مالکی‌نژاد در محکومیت فتنه، در مدرسه فیضیه قم برگزار شد.

مردم حاضر در این اجتماع با شعارهای کوبنده، یاد حماسه تاریخی 9 دی سال 1388 و خاموش کردن فتنه دشمنان داخلی و خارجی نظام اسلامی را گرامی داشتند.

شرکت کنندگان در این اجتماع بزرگ، همچنین با شعارهای ضد صهیونیستی و ضد آمریکایی انزجار خود را از استکبار جهانی و حمایت خویش را از ملت مظلوم فلسطین اعلام کردند.

حجت الاسلام علی احتشام کاشانی امام جمعه موقت کاشان طی سخنانی در این آیین بر ضرورت شناخت فتنه و فتنه گران و نیز حضور پرشور در انتخابات اسفندماه تاکید کرد.

همچنین مراسم گرامیداشت یوم الله نهم دی و آغاز «دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت» امروز در ادارات آموزش و پرورش و برخی مدارس استان قم با حضور مسئولان، معلمان و دانش آموزان و با سردادن شعارهای انقلابی و برپایی مراسم ویژه برگزار شد.

خبرنگار: ابوالفضل بمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار