مدیر صندوق ذخیره فرهنگیان خراسان جنوبی:

هدف صندوق ذخیره فرهنگیان توانمندسازی خانواده بزرگ آموزشی و پرورش است

بیرجند (پانا) - مدیرکل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس استان خراسان جنوبی گفت هدف از تشکیل صندوق ذخیره فرهنگیان و سازمان‌های وابسته به آن توانمندسازی خانواده بزرگ آموزشی و پرورش است.

کد مطلب: ۱۴۳۶۲۸۳
لینک کوتاه کپی شد
هدف صندوق ذخیره فرهنگیان توانمندسازی خانواده بزرگ آموزشی و پرورش است

حامد رخسارپور در دیدار با مدیر صندوق ذخیره فرهنگیان استان خراسان جنوبی با بیان اینکه صندوق ذخیره فرهنگیان ظرفیت های بسیار زیادی دارد که تاکنون بخشی از آنها به بهره برداری رسیده است، افزود: صندوق ذخیره فرهنگیان باید به سمت رویکردهای نوین پیش از پیش حرکت کند و مهندسی ارزش را در دستور کار خود قرار دهد.

وی با اشاره به فعالیت‌های شرکت تجهیزات مدارس ایران و شرکت صنایع آموزشی گفت: کیفیت تجهیزات تولیدی شرکت تجهیزات مدارس ایران که وابسته به صندوق است، بسیار قابل قبول است و ما این آمادگی را داریم تا از محصولات این مجموعه خریداری کنیم.

در ادامه این دیدار مدیر نمایندگی صندوق ذخیره فرهنگیان استان خراسان جنوبی گزارشی از وضعیت صندوق و سوددهی بالا و پرداخت به موقع سهم الشرکه و ارزش مالکانه و شرکت های وابسته به موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان ارائه کرد.

غلامرضا نورمحمدی با اشاره به کیفیت بالای تولیدات شرکت صنایع آموزشی و با بیان اینکه عواید حاصله از آن متوجه فرهنگیان می شود خواستار توجه بیشتر سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در این حوزه شد.

شایان ذکر است در این نشست که در راستای بررسی ظرفیت ها برگزار شده طرفین پیشنهادات و پتانسیل خود را به بحث و گفتگو گذاشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار