دانش‌آموزان برگزیده جشنواره نوجوان خوارزمی در نیشابور تجلیل شدند

نیشابور (پانا) - مراسم تجلیل از ۴۸ دانش‌آموز مدارس نیشابور برگزیده استانی و دو دانش‌آموز برگزیده کشوری در جشنواره نوجوان خوارزمی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۳۵۸۳۳
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان برگزیده جشنواره نوجوان خوارزمی در نیشابور تجلیل شدند

مدیر آموزش و پرورش نیشابور با گرامیداشت روز تکریم از مادران و همسران شهدا، به نقش و جایگاه رفیع شهداء در شکوفایی تعلیم و تربیت پرداخت و گفت: امروز این آئین تجلیل در راستای برنامه ها و اهداف تعلیم و تربیت برگزار می شود .

وی بیان کرد: آنچه ما انتظار داریم دریافت یک کارنامه قبولی در مدارس نیست، بلکه اهدافی فراتر از آن است که اگر به آن برسیم مسیر درست تعلیم و تربیت را طی کرده ایم .

سید مهدی قاضی افزود: خداوند متعال استعدادهایی در وجود شما نوجوانان و جوانان نهفته است که این استعدادها امانتی در نزد معلم و دانش آموز به شمار می رود و باید به مرحله ظهور برسد .

وی ادامه داد: شما زمانی موفق هستید که در تمام ابعاد رشد کنید و با ارتباط با خداوند متعال و محبت به خلق خدا، مسیر توسعه در ساحت های مختلف تربیتی را طی کنید که این موضوع در تراز اسناد بالادستی است .

مدیر آموزش و پرورش نیشابور خاطرنشان کرد: این جشنواره در کنار مسابقات مختلف فرهنگی، هنری، ورزشی، قرآنی و علمی یکی از مهم ترین جشنواره هاست که به دانش آموز فرصت بهتر و منطقی تر فکر کردن می دهد و پتانسل ارزشمندی است که اعتماد به نفس و امید را در دانش آموز رشد می دهد .

گفتنی است افزایش تمرکز، پیشرفت تحصیلی و تاثیرات فراوان دیگر از نتایج جشنواره نوجوان خوارزمی است که در راستای اهداف تعلیم و تربیت تبیین شده است .

دانش آموز خبرنگار: طاها دستجردی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار