گروسی در گفت‌وگو با پانا:

کمیته انضباطی و استیناف، کمیته مالی و بازاریابی فدراسیون فوتبال هستند!

کمیته انضباطی و کمیته استیناف دستور می‌گیرند و کار انجام می‌دهند/ دنبال پول گرفتن از باشگاه‌ها هستند

تهران (پانا) - پیشکسوت باشگاه استقلال تفکر را در کمیته استیناف یک حلقه گمشده دانست و بر تبدیل کمیته انضباطی به کمیته مالی و بازاریابی در فدراسیون فوتبال تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۴۳۵۵۹۴
لینک کوتاه کپی شد
کمیته انضباطی و استیناف، کمیته مالی و بازاریابی فدراسیون فوتبال هستند!

محسن گروسی پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت‌وگو با پانا، در خصوص آرای کمیته استیناف و بازگشت امتیازات سپاهان و پرسپولیس، اظهار کرد: «کمیته انضباطی و کمیته استیناف فدراسیون فوتبال، دستور می‌گیرند و کار انجام می‌دهند و نگاهی به اعمال قانون ندارند.»

پیشکسوت باشگاه استقلال ادامه داد: «این موضوع مطرح است که چرا رأی به جریمه مالی و کسر امتیاز از پرسپولیس و سپاهان دادند که الآن بیایند بعد از مدتی این رأی را تنها در بحث کسر امتیاز برگردانند.»

گروسی با تأکید بر اینکه تفکر در کمیته استیناف یک حلقه گمشده است، تصریح کرد: «کمیته انضباطی و استیناف، تنها به نفع فدراسیون کار می‌کنند، تنها دنبال این هستند که چی به مزاق کی خوش می‌آید.»

پیشکسوت باشگاه استقلال با اشاره به اینکه اصلاً به درست و غلط بودن رأی کمیته استیناف کاری نداریم، اضافه کرد: «اگر قرار بود این رأی برگردد چرا حکم دادید. اگر تخلفی شده چرا این رفتار را دارید و در این شرایط کمیته انضباطی کمیته مالی و بازاریابی فدراسیون است. چرا موارد مالی را نبخشیدید؟.»

گروسی اظهار کرد: «متأسفانه با این رفتارها دنبال پول گرفتن از باشگاه‌ها هستند، تا صندوق خودشان را پر کنند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار