زنجیره انسانی دانش‌آموزان دهه نودی در استقبال از شهید گمنام

مراغه (پانا) - در پنجمین روز از زمستان 1402، مراغه میزبان شهید گمنام دیگری شد که در مورد استقبال خیل عظیمی از عاشقان ایثار و شهادت به ویژه دهه نودی‌ها قرار گرفت.

کد مطلب: ۱۴۳۵۲۹۷
لینک کوتاه کپی شد
زنجیره انسانی دانش‌آموزان دهه نودی در استقبال از شهید گمنام

پیکر مطهر این شهید گمنام پس از استقبال آحاد مردم مراغه در میدان بسیج این شهر باحضور دانش آموزان دختر و پسر دهه نودی و پس از قرائت دلنوشته دانش آموز به هنگام ورود شهید گمنام، مورد استقبال ویژه آینده سازان این مرز و بوم قرار گرفت.

دانش آموزان مدارس فتح، آیت الله طالقانی و خدیجه کبری(س) پهرآباد که در مسیر استقبال این شهید گمنام قرار داشتند به همراه معلمان و والدینشان زنجیره انسانی تشکیل داده و لاله گمنام دیگری از دوران دفاع مقدس را عاشقانه پذیرا شدند.

آیین زیارت عاشورا در کنار پیکر مطهر این لاله گمنام نیز از ساعت هشت فردا، چهارشنبه با اجتماع مردم ولایتمدار مراغه در مسجد شهدا آغاز شده و تشییع این شهید نیز از ساعت ۱۰ از میدان شهدای طلوع فجر به طرف میدان مصلی برگزار می‌شود و و در نهایت در محوطه دانشگاه مراغه تدفین می‌‍شود.

گفتنی است ۲۶ آذرماه نیز پیکر یک شهید گمنام دیگر با استقبال و حضور پرشور و شعور مردم در مراغه تشییع، و در پادگان امام رضا (ع) به خاک سپرده شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار