رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم:

مردم قم به‌مناسبت 19 دی با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند

قم (پانا) - رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم با اشاره به دیدار مردم قم با رهبر انقلاب به‌مناسبت یوم الله 19 دی گفت‌ همزمان با دهه بصیرت بیش از 100 برنامه متنوع فرهنگی در قم اجرا می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۳۵۱۷۶
لینک کوتاه کپی شد
مردم قم به‌مناسبت 19 دی با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند

حجت الاسلام محمدحسن ذاکری‌، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم‌ امروز در گفت‌وگویی اظهار داشت: برنامه‌های دهه بصیرت در استان قم با قرائت دعای سمات خانواده‌های معظم شهدای استان قم در 8 دی ماه در حسینیه امام خمینی(ره) واقع در خیابان شهدا آغاز می‌شود.

وی افزود: در دهه بصیرت امسال بیش از 100 برنامه متنوع فرهنگی از جمله اجتماع مردم قم به مناسبت سالروز حماسه 9 دی در روز شنبه 10 صبح در مدرسه فیضیه برگزار می‌شود.

ذاکری گفت: این دهه مقارن با میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و شهادت حاج قاسم سلیمانی است که به همین مناسبت اجتماع دختران و مادران در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) و پیاده‌روی خانوادگی در بلوار پیامبر اعظم تا مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: اجتماع دختران و پسران حاج قاسم، اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند، برپایی یادواره‌های شهدا در سطح مدارس استان و نیز برگزاری همایش زنان تأثیرگذار از جمله برنامه‌های دهه بصیرت در قم است.

ذاکری با اشاره به اینکه تلاش شده تا در اجرای برنامه‌های فرهنگی هم‌افزایی خوبی در بین مجموعه‌های مختلف صورت گیرد و از اقدامات موازی پرهیز شود، ابراز کرد: در پایان دهه بصیرت مردم قم به مناسبت قیام خونین 19 دی همانند سال‌های گذشته با رهبر معظم انقلاب در حسینیه امام خمینی (ره) دیدار خواهند کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار