مسئول دفتر ورزش و جوانان وحیدیه شهرستان شهریار خبر داد:

آغاز به کار جشنواره‌ ورزشی «بسیج‌تا‌ فجر» در شهریار

شهریار(پانا) - مسئول دفتر ورزش و جوانان شهر وحیدیه شهریار از شروع جشنواره‌ ورزشی «بسیج‌ تا‌ فجر» با برگزاری اولین مسابقه «فوتسال پیشکسوتان» و استقبال پرشور همشهریان از این جشنواره خبر داد و از دانش‌آموزان برای ثبت‌نام در این جشنواره، در قالب تیم‌های آزاد دعوت کرد.

کد مطلب: ۱۴۳۵۰۰۹
لینک کوتاه کپی شد
آغاز به کار جشنواره‌ ورزشی «بسیج‌تا‌ فجر» در شهریار

رضا قنبریان مسئول دفتر ورزش و جوانان شهر وحیدیه شهرستان شهریار در خصوص برگزاری جشنواره‌ی ورزشی «بسیج‌ تا‌ فجر» به خبرنگار پانا گفت: «این جشنواره با پیشنهاد و مشارکت غلامرضا قربانی، بخشدار بخش جوقین در حال اجرا است و ثبت‌نام از هفته بسیج آغاز شده است؛ هم‌ اکنون با اجرای اولین مسابقه‌ فوتسال پیشکسوتان در حال انجام است و با اختتامیه‌ این مسابقات، اعلام برندگان و اهدای جوایز در ایام دهه فجر به پایان خواهد رسید.»

وی همچنین در تشریح از تعداد رشته‌های ورزشی و عنوان آن‌ها، افزود: «این جشنواره در ده رشته‌ ورزشی به صورت انفرادی، تیمی و خانوادگی برگزار می‌شود که شرکت‌کنندگانِ آن را قشر بانوان، آقایان و دانش‌آموزان تشکیل می‌دهند. پیاده‌روی خانوادگی یکی از رشته‌های این جشنواره است که در شش مرحله برگزار می‌شود و اولین مرحله‌ی آن در هفته‌ی بزرگداشت بسیج در سطح شهر برگزار و کلید این جشنواره از همان زمان زده شد و با استقبال بسیار عالی و دیدنی همشهریان روبه‌رو شد.»

مسئول دفتر ورزش و جوانان وحیدیه اذعان کرد: « بانوان در رشته‌های ورزشی والیبال، شطرنج، تنیس روی میز و آقایان در رشته‌های فوتسال، والیبال، شطرنج، تنیس روی میز، فوتبال‌دستی، مچ‌اندازی، دوی نیمه استقامت و طناب‌کشی ثبت‌نام و شرکت می‌کنند. دانش‌آموزان دختر و پسر هم در همین رشته‌ها به طور مجزا با بانوان و آقایان هم‌رشته هستند و با یکدیگر به رقابتی کاملا سالم و پرهیجان می‌پردازند.»

قنبریان در پاسخ به سوال پانا مبنی بر نحوه روش ثبت‌نام دانش‌آموزان افزود: «دانش‌آموزان برای ثبت‌نام در قالب تیم‌های آزاد به دفتر ورزش‌ و جوانان شهر وحیدیه مراجعه و ثبت‌نام و رشته ورزشی خود را انتخاب کرده‌اند.»

مسئول دفتر ورزش و جوانان شهر وحیدیه در خصوص برگزاری این نوع جشنواره‌ها در پیشرفت سطح شهر، تصریح کرد: «جشنواره با استقبال بی‌نظیر همشهریان مواجه گردید. با برگزاری این نوع مسابقات انگیزه و شور و شوق میان همشهریان افزایش پیدا کرده و باعث رشد و پیشرفت سطح فرهنگی و ورزشی همشهریان در شهر وحیدیه می‌شود. سرزندگی و شادابی مردم شهر، مسئولین را برای برگزاری چنین جشنواره‌های دیدنی، جذاب و پر‌رقابت پرانگیزه‌تر می‌کند. استقبال همشهریان دوست‌داشتنی از انواع جشنواره‌هایی که توسط مسئولین شهر برگزار می‌شود، نشان‌دهنده‌ی صمیمیت، مهربانی، همکاری و همبستگی میان آن‌ها است »

رضا قنبریان در پایان از مصاحبه با یک خبرنگار دانش‌آموز احساس خرسندی کرده و افزود: «دانش‌آموزانِ با‌هدف و با انگیزه، در سطح شهر باعث افتخار و غرور ما هستند. انشالله تمام نوجوانان و دانش‌‌آموزان در سراسر کشور در هر زمینه‌‌ای باعث پیشرفت ایران عزیزمان باشند و میهن خود را بیشتر از قبل به سوی موفقیت‌های روزافزون سوق دهند تا ایران مثل همیشه در اوج و حتی فراتر از اوج باقی بماند.»

دانش‌آموز خبرنگار : معصومه مجاهدطلب

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار