رئیس دانشگاه علامه طباطبایی در آیین امضای تفاهم‌نامه با وزارت آموزش و پرورش:

مدارس وابسته به دانشگاه می‌تواند زمینه تحقق ایده‌های تربیتی و علمی را فراهم کند

دانشگاه علامه طباطبایی در ارتقای علمی و تقویت علمی دانشگاه فرهنگیان می‌تواند کمک کند

تهران (پانا) - رئیس دانشگاه علامه طباطبایی گفت مدرسه وابسته به دانشگاه، یک بحث جدی است که می‌توانیم داشته باشیم تا زمینه تحقق ایده‌های تربیتی و ‌علمی ‌و همچنین امکان کارورزی و مطالعات دانشجویان در این مدارس فراهم شود.

کد مطلب: ۱۴۳۴۹۶۱
لینک کوتاه کپی شد
مدارس وابسته به دانشگاه می‌تواند زمینه تحقق ایده‌های تربیتی و علمی را فراهم کند

‌عبداله معتمدی در آیین انعقاد تفاهم‌نامه میان وزارت آموزش و پرورش و دانشگاه علامه طباطبایی با اشاره به ظرفیت‌های مختلف دانشگاه اظهار کرد: دانشکده‌های مختلف از جمله دانشکده روانشناسی می‌توانند بیشترین ارتباط را با آموزش و پرورش داشته باشند که امیدواریم از این فرصت به‌خوبی استفاده شود.

وی با بیان اینکه انعقاد تفاهم‌نامه برای شروع کار است و مهم این است که به اقدام برسیم و اقدامات اساسی داشته باشیم، خاطرنشان کرد: اگر بتوانیم با نظر مساعد آموزش و پرورش، تصمیمات ساختاری و ماندگاری بگیریم که در آینده هم ادامه داشته باشد، یادگاری از این دوران خواهد بود.

معتمدی با بیان این‌که مسائل آموزش و پرورش به‌خصوص در شرایط کنونی، مسائل پیچیده‌ای است و امروز ورود هوش مصنوعی، پیچیدگی‌هایی ایجاد خواهد کرد که کار سخت می‌شود، افزود: دانشگاه‌ها در لبه دانش هستند که در این زمینه می‌توانند کمک کنند تا دانش‌آموز در طول تحصیل با نظام ارزشی مورد انتظار، بار بیاید و ظرفیت دانشگاه‌ها از جمله دانشگاه‌ علامه طباطبایی در این زمینه می‌تواند مفید باشد.

رئیس دانشگاه علامه طباطبایی گفت: دانشجویان دو مدرکی در یک رشته در این دانشگاه مشغول به تحصیل شدند که ایده خوبی بود و در رشته‌ها و دانشکده‌های مختلف می‌تواند افزایش پیدا کند.

وی اظهار کرد: مدرسه وابسته به دانشگاه، یک بحث جدی است که می‌توانیم داشته باشیم که زمینه تحقق ایده‌های تربیتی و اساسی و علمی فراهم شود و امکان کارورزی و مطالعات دانشجویان در این مدارس نیز در آن فراهم باشد.

معتمدی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر تقویت دانشگاه فرهنگیان خاطرنشان کرد: دانشگاه علامه طباطبایی در ارتقای علمی و تقویت علمی دانشگاه فرهنگیان می‌تواند کمک کند. همچنین امکان ارتباط دانشجویان به‌خصوص دانشجویان تحصیلات تکمیلی به شکل ساختارمند با مجموعه آموزش و پرورش فراهم شود و با ارتباط با مدرسه، موضوع رساله و پایان‌نامه خود را انجام دهند.

وی تاکید کرد: دانشگاه علامه طباطبایی، زمینه علمی فعالیت در بخش‌های مختلف مشاوره، جذب و...‌ را دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار