مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان:

بیانیه گام دوم انقلاب بر حوزه علم و دانش تاکید دارد

هرمزگان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان عنوان کرد بیانیه گام دوم انقلاب بر حوزه علم و دانش تاکید دارد.

کد مطلب: ۱۴۳۴۸۷۸
لینک کوتاه کپی شد
بیانیه گام دوم انقلاب بر حوزه علم و دانش تاکید دارد

مراسم تجلیل از سوادآموزان نهضت سوادآموزی با حضور مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان، معاون نهضت سوادآموزی و جمعی از مسئولین در بندرعباس برگزار شد.

محمد قویدل، مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان در ابتدای مراسم ضمن گرامیداشت چهارمین سالگرد شهادت شهید سلیمانی دو نکته را در مورد سوادآموزی بیان کرد: اول اینکه اهمیت سواد در اسلام بسیار مهم است و دوم اهمیت این موضوع در بیانیه گام دوم انقلاب و تاکید مقام معظم رهبری است که اصلی‌ترین موضوعات آن محور آموزش و پژوهش است. بنابراین همانطور که می بینیم در گام دوم هم انقلاب ما تاکید بر حوزه علم و دانش دارد و اگر ما در حوزه‌های مختلف موفقیت هایی می‌بینیم علی الخصوص در حوزه نظامی به خاطر علم و دانش است.

وی تاکید کرد: در گام دوم نهضت سوادآموزی ما به آموزش سوادهای مختلفی نیاز داریم از جمله: در حوزه مجازی، مهارتی، ارتباطات اجتماعی چون آن چیزی که جامعه ما با آن مواجه است این است که در خیلی از عرصه‌ها افرادی وجود دارند که دارای مدارک آکادمی و دانشگاهی اند اما متاسفانه در این حوزه ها سطح سوادشان پایین است، همه این‌ها جزو الزاماتی است که در کشور نیاز به آشنایی و شناخت دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: این موضوع در برنامه هفتم پیش بینی شده و بعد از تصویب و ابلاغ آن به کل استان‌ها در استان هرمزگان هم زیرساخت‌های لازم را برای اجرای آن در نظر خواهیم گرفت.

قویدل در پایان از مجموعه‌های دانشگاه علوم پزشکی، شورای شهر بندرعباس، کمیته امداد، سپاه و بسیج فرهنگیان و دیگر مجموعه‌ها بابت همکاری در برگزاری دوره‌های مختلف تشکر و قدردانی کرد.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم از سوادآموزان زحمتکش نهضت سوادآموزی تقدیر به عمل آمد.

دانش آموز خبرنگار: معصومه پای برجای

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار