استاندار خراسان شمالی:

مشکلات سرمایه‌گذاران با ارائه راهکارهای قانونی رفع شود

بجنورد (پانا) - استاندار خراسان شمالی در پنجاه و چهارمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان گفت وقتی پروژه‌ای در حوزه تولید و رشد استان تعریف و اجرا می‌شود، همه دستگاه‌ها مکلفند با ارائه راهکارهای قانونی برای رفع مشکلات واحد‌های تولیدی و مشکلات پیش روی سرمایه‌گذاران استان تلاش کنند.

کد مطلب: ۱۴۳۴۶۹۳
لینک کوتاه کپی شد
مشکلات سرمایه‌گذاران با ارائه راهکارهای قانونی رفع شود

محمدرضا حسین‌نژاد افزود: رفع مشکلات و موانع تولید و سرمایه‌گذاران مهمترین هدف و ماهیت کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید است.

حسین‌نژاد تصریح کرد: حضور و فعالیت هر سرمایه‌گذار به اشتغالزایی، درآمدزایی، کمک به رفاه شهروندان و در مجموع رونق اقتصادی استان منجر می‌شود لذا معطل و درگیر کردن سرمایه‌گذاران با قوانین دست و پا گیر درست نیست.

‌در این جلسه با حضور استاندار خراسان شمالی و معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و مدیر کل صمت استان و تعدادی از مسئولین ستادی استانداری‌، ۶ دستور جلسه و مشکلات واحدهای تولیدی استان شامل درخواست امهال بدهی‌های سررسید شده اعتبار اسنادی یکی از شرکت‌ها با تعدادی از بانک‌ها، مشکل جانشینی بانک و بدهی یک واحد تولیدی و راه دسترسی و اصلاح نقشه، مشکل بدهی برق یکی از شرکت‌ها با شرکت برق، امهال بدهی تسهیلات با پرداخت ۲۰ درصد از بدهی واحدهای بخش کشاورزی شهرستان بجنورد بررسی شد.

دانش‌آموز خبرنگار: رضا دوستارمقدم

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار