مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۶ مشهد:

مدرسه ای خوب است که حال دانش آموزان آن خوب و بدون استرس باشد

مشهد (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۶ مشهد اظهار کرد مدرسه‌ای خوب است که حال دانش‌آموزان آن خوب و محیط به دور از استرس و نگرانی باشد.

کد مطلب: ۱۴۳۴۶۸۷
لینک کوتاه کپی شد
مدرسه ای خوب است که حال دانش آموزان آن خوب و بدون استرس باشد

رمضانعلی مسعودی نژاد، مدیر آموزش و پرورش ناحیه 6 مشهد در نشست تخصصی منتخبین انجمن اولیا مدارس ناحیه 6 گفت: مدیران مدارس امسال واقعا زحمت کشیدند و حال دانش آموزان ما نسبت به پارسال بسیار متفاوت تر است.

مسعودی نژاد افزود: یکی از مشکلات اساسی مدارس این است که انجمن اولیا تمرکزی بر حالات روحی روانی دانش آموزان ندارد و امسال باید این رویه مورد تغییر و بررسی قرار گیرد.

وی ادامه داد: ما باید یک سری جلسات تحت عنوان بررسی سلامت دانش آموزان برگزار کنیم تا تخصصی تر و بنیادی تر به بررسی این مشکلات بپردازیم و راهکار های قابل اجرا و مدیریتی شده را ارائه دهیم و هرچه زود تر این مشکل به کمک اعضای انجمن اولیا تسهیل و حل شود.

وی تصریح کرد: انجمن اولیا نمایندگان ما هستند که در عرصه میدان حضور دارند و مشکلات را با چشم خود می‌بینند، ما باید این ارتباط و پیوند را محکم‌تر کنیم تا دانش آموزان در سلامت کامل باشند.

مسعودی نژاد در پایان افزود: انشالله بتوانیم کاری انجام دهیم تا علیه حجمه های وارده شبکه های معاند بر دانش آموزان عمل کنیم، به طوری‌که هم به نفع دانش آموزان و هم به نفع کشورمان باشد، امیدواریم با برنامه ریزی دقیق و عملکرد بنیادی بتوانیم این مشکلات را حل کنیم.

دانش آموز خبرنگار: محدثه رمضانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار