مدیر سازمان دانش آموزی استان اصفهان بیان کرد:

رادیو پانا استان اصفهان یک‌ساله شد

اصفهان (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان از انتشار قسمت 52 رادیو پانا خبرگزاری پانا این استان و یک سالگی آن خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۳۴۶۷۵
لینک کوتاه کپی شد
رادیو پانا استان اصفهان یک‌ساله شد

اکبر رحمتی مدیر سازمان دانش آموزی استان اصفهان داشتن عشق، علاقه و قریحه خبرنگاری را از مهم‌ترین ویژگی‌های یک خبرنگار عنوان کرد: هدف از انتشار رادیو پانا، بروز استعداد های دانش آموزان در زمینه های فن بیان، مجری‌گری، خبرنگاری و نویسندگی است.

وی با اشاره به اینکه هشت منطقه استان اصفهان رادیو پانا را راه‌اندازی کرده‌اند گفت: مناطق کوهپایه، امامزاده، نطنز، فریدن، فولادشهر، نایین، شهرضا و نجف آباد مناطقی هستند که رادیو پانا را راه اندازی کرده اند.

اکبر رحمتی با بیان اینکه بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته آموزش‌های خبرنگاری برای دانش آموزان علاقه مند برگزار خواهد شد افزود: یک خبرنگار باید به واقعیت یک رویداد دست یابد و همواره گام به گام حوادث در حوزه کاری خود حرکت کند تا تحلیل هایش را به صورت کامل و رسا ارائه دهد. خبرنگار موفق همیشه در انعکاس رخدادها بی طرفانه عمل می کند، چون ذات خبرنگاری مبتنی بر بی‌طرفی است.

رحمتی با تاکید بر اهمیت استفاده خوب از رسانه افزود: نقش رسانه در جنگ غزه بسیار جلوه گر بوده است و به همین دلیل رژیم صهیونیستی بر کشتار خبرنگاران و خاموش کردن صدای آنها تاکید و اصرار دارد.

مدیر سازمان دانش آموزی استان اصفهان با عنوان اینکه از آسیب رسانه باید جلوگیری کرد، گفت: خبرگزاری پانا یک فرصت برای آموزش سواد رسانه است، چرا که رسانه باید حقایق را به جامعه منتقل کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار