با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد انجام شد؛

آیین تکریم و معارفه مدیر آموزش و پرورش شهرستان بافق

بافق (پانا) - در آیین تکریم و معارفه مدیر آموزش و پرورش بافق، مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد، محمود خواجه‌ای را به عنوان مدیر آموزش و پرورش شهرستان بافق معرفی کرد.

کد مطلب: ۱۴۳۴۴۹۱
لینک کوتاه کپی شد
آیین تکریم و معارفه مدیر آموزش و پرورش شهرستان بافق

محمد کاظم رحیمی نژاد، مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد در مراسم تکریم و معارفه مدیر آموزش و پرورش شهرستان بافق با اشاره به اینکه سرمایه انسانی مهمترین عامل توسعه و پیشرفت هر کشوری است، گفت: توجه و احترام، انعطاف‌پذیری و تاب‌آوری، اصلاحات و تحول و اعتقاد چهار ویژگی و خصوصیتی است که گمشده ما در نسل جدید است که باید در راستای جهت‌مندی و هدفمندی بازنگری شوند.

وی افزود: آموزش و پرورش نهادی اجتماعی و فرهنگی بوده و معلمان دارای منزلت اجتماعی و پایگاه مناسبی در جامعه‌ هستند و از این سرمایه باید بیشترین بهره را برد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به جایگاه و اهمیت بی‌بدیل آموزش و پرورش در شکل‌دهی رفتاری، اخلاقی و فکری افراد جامعه بر لزوم تحول بنیادی در نظام آموزش و پرورش تاکید کرد و افزود: آموزش و پرورش یک دستگاه اجرایی با فرایند محوری، نتیجه محوری و مردمی است و مدیریت آن از نوع مدیریت بر دل‌هاست و از این لحاظ با مدیریت دیگر دستگاه‌ها متفاوت و از حساسیت ویژه‌ای برخورد است.

گفتنی است در این مراسم از زحمات 16 ماهه سیدجواد میرجعفری تقدیر و محمود خواجه‌ای به عنوان مدیر آموزش و پرورش شهرستان بافق معرفی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار