با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد؛

آیین تکریم و معارفه مدیر آموزش و پرورش بافق برگزار شد

بافق (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد، سیدجواد میرجعفری را به عنوان مدیر جدید آموزش و پرورش بافق معرفی کرد.

کد مطلب: ۱۲۸۳۷۹۱
لینک کوتاه کپی شد
آیین تکریم و معارفه مدیر آموزش و پرورش بافق برگزار شد

محمد کاظم رحیمی نژاد، در آیین تکریم و معارفه رئیس آموزش و پرورش شهرستان بافق، با تبریک ولادت حضرت معصومه سلام الله علیها و روز دختر گفت: انرژی ارزشمندی در نسل جدید نهفته است ولی دست های بسته ما فرصت زدودن غبار از این نسل را فراهم نمی کند و در شکل گیری جریانات است که عمق آن پیدا می شود.

وی اظهار کرد: اگر خداباوری، دین باوری و اعتقاد را سرلوحه کار خود قرار دهیم، نباید در طول مسیر ناامید و نگران باشیم، جای هیچ تزلزل نیست و وظیفه ما عمل به تکلیف است و نتیجه اش باید توکل به خدا باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد گفت: عطش نسل جدید زیاد است، چرا که آب شوری که گاها از دریای غرب می آشامد، وقتی که چشمه های زلال حقیقت را می بیند پی به حقیقت می برد و طالب آن می شود و وظیفه ما فکر، اندیشه، طراحی و برنامه ریزی است تا از این فرصت، جهت مند استفاده کنیم.

این مقام مسئول تاکید کرد: باید با ایجاد بینش، تفکر منطقی، داشتن بصیرت و قدرت تبیین در برخورد با مسائل، شاخص هایمان را به دانش آموزان معرفی کنیم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد اذعان کرد: روش ما نباید استراتژی ما باشد و منحصر به ایجاد عادت و تحمیل باشد، تحمیل و عادت برای دوره‌ اول ابتدائی خوب است ولی اگر بخواهیم فرزندانمان بیمه باشند باید به عقلانیت تکیه کنیم، هدایتگر باشیم و تربیت را یک فرایند بدانیم و هر چه هست تربیت است.

گفتنی است در این مراسم از زحمات محمدرضا قاسم زاده تقدیر و سید جواد میرجعفری به عنوان مدیر آموزش و پرورش شهرستان بافق معرفی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار