تیم فوتسال شهید علیپور فاتح رقابت‌های فوتسال فرهنگیان کلات شد

کلات (پانا) - معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و‌ پرورش کلات گفت این دوره از مسابقات فوتسال فرهنگیان با عنوان جام شهدای گمنام برگزار و تیم فوتسال شهید علیپور فاتح رقابت‌های فوتسال جایزه بزرگ فرهنگیان کلات شد.

کد مطلب: ۱۴۳۴۰۹۹
لینک کوتاه کپی شد
تیم فوتسال شهید علیپور فاتح رقابت‌های فوتسال فرهنگیان کلات شد

مرتضی جباریان، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و‌ پرورش شهرستان کلات گفت:در این دوره از مسابقات تعداد ۱۲ تیم از چهار حوزه شهرستان شرکت کردند که به مدت یک هفته با هم به رقابتی سنگین و سراسر شور و هیجان پرداختند.

مرتضی جباریان افزود: مسابقات جایزه بزرگ فوتسال فرهنگیان کلات با شعار «معلم کارآمد، معلم امیدآفرین و مدرسه پرنشاط» با قهرمانی تیم فوتسال شهید علیپور به ایستگاه پایانی خود رسید.

معاون پرورشی و تربیت بدنی دستگاه تعلیم و تربیت شهرستان کلات در پایان ضمن تقدیر از حضور گرم و بازدید رمضان پروانه، مدیر آموزش و پرورش شهرستان و جمعی از مسئولین از روند برگزاری مسابقات و حمایت های همیشگی معاونین این دستگاه و همچنین مشارکت برخی از ادارات،همکاری مدیران مدارس، داوران و کلیه عوامل و‌ همچنین تقدیر ویژه از تلاش های مصطفی قربانپور کارشناس تربیت بدنی و سلامت اداره که دبیری و‌ هماهنگی کامل بین تیم ها در جهت اجرای مطلوب مسابقات را برعهده داشت،مقام های بدست آمده را به شرح ذیل عنوان کرد.

مقام اول:تیم شهید علیپور کلات
مقام دوم: تیم شهید شفیعی چنار
مقام سوم: فرهنگیان زاوین_مدیریت برق

دانش آموز خبرنگار : سحر حیدریان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار