گلایه زوج‌های جوان از مسئولان بانک‌های ‌شهرستان شیروان

شیروان (پانا) - زوج‌های جوان شیروانی که حساب ویژه‌ای را برای دریافت تسهیلات ازدواج برای آغاز زندگی مشترک باز کرده‌اند. اما ‌هنگام مراجعه به بانک‌های این شهرستان به جای وام از بانک‌ها پاسخ نه دریافت می‌کنند.

کد مطلب: ۱۴۳۳۹۵۴
لینک کوتاه کپی شد
گلایه زوج‌های جوان از مسئولان بانک‌های ‌شهرستان شیروان

بانک‌های شهرستان شیروان از اعطای وام‌های قرض الحسنه به زوج‌های این شهرستان خودداری کرده و عملاً زوج‌ها برای گرفتن وام ازدواج در بانک‌های مختلف شهرستان سرگردانند.

جمعی از زوج‌های جوان امروز در گفتگو با خبرنگار پانا در شیروان ضمن انتقاد شدید از عملکرد بانک‌ها گفتند. با وجود شعارهای مسئولان برای حمایت از جوانان و اعطای وام ازدواج به منظور تشکیل زندگی‌ متاسفانه بانک‌ها در این خصوص همکاری لازم را با متقاضیان ندارند.

محمد اکرمی یک شهروند شیروانی در این باره تصریح کرد: حدود چند ماه است که ازدواج کردم و هرگاه جهت اخذ وام به بانک‌های شهرستان مراجعه می‌کنم با جواب نبود اعتبار و تمام شدن بودجه تخصیصی مواجه می‌شوم.

‌زهرا محمدی هم به خبرنگار پانا گفت: ما هر روز شاهد هستیم ساختمان بانک‌ها با چه ظرافت چقدر هزینه احداث می‌شود لیکن مسئولان وقتی می‌خواهند مشکل یک زوج را حل کنند با آوردن تبصره و قانون از زیر بار مسئولیت شانه خالی می‌کنند.

وی افزود: در حالی که در یکی از بانک‌های شهرستان مدتی است که حساب باز کردم حسابم هم کار می‌کند به هنگام مراجعه به بانک عنوان کرده در صورتی که اعتبار داشتیم وام به شما پرداخت خواهد شد.

نازنین حسینی هم از جوانان این شهرستان درباره معضلات دریافت وام در شیروان می‌گوید: مدتی است ازدواج کردم ولی هر موقع به بانک برای دریافت تسهیلات ازدواج مراجعه می‌کنم با جواب متاسفم مسئول بانک روبرو می‌شوم.

خبرنگار ما برای دریافت پاسخ سوالات مزدوجین شیروانی چندین بار به بانک‌های مختلف شهرستان مراجعه کرده است ما مسئولان این بانک‌ها از دادن پاسخ‌های لازم خودداری کرده و اظهار داشته‌اند‌ اخبار ما محرمانه است و شما باید از مسئولان استان سوال کنید.

خبرنگار: غلامرضا مینا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار