برگ زرینی در افتخارات آموزش و پرورش منطقه ۴ تهران خبر داد:

دانش‌آموز تهرانی فاتح سکوی دوم مسابقات جهانی‌ «تو کی ما»

‌تهران (پانا) - در مسابقات جهانی رشته‌ "‌تو کی ما‌"  که به میزبانی کشور گرجستان برگزار شد، امیر‌عباس بالیان کلوار، دانش‌آموز پایه ششم دبستان  آیت الله طالقانی ۲ موفق به کسب مقام دوم این دور از مسابقات شد.

کد مطلب: ۱۴۳۳۵۲۷
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموز تهرانی فاتح سکوی دوم مسابقات جهانی‌ «تو کی ما»

‌در مسابقات جهانی «رشته تو کی ما» که به میزبانی کشور گرجستان برگزار شد، امیر عباس بالیان کلوار، دانش آموز پایه ششم دبستان آیت الله طالقانی ۲ اداره آموزش و پرورش منطقه 4 شهر تهران با کسب مقام دوم‌، مدال نقره این دور از مسابقات جهانی را از‌آن خود کرد و برگ زرینی در افتحارات آموزش و پرورش منطقه 4 رقم زد.

مدیریت آموزش و پرورش منطقه 4 ضمن بیان این مطلب که تاکنون چندین دوره از مسابقات این رشته در سطح جهانی و بین‌المللی برگزار شده است؛ این موفقیت ارزنده را به امیر‌عباس بالیان کلوار و خانواده این دانش آموز ساعی، پرتلاش و افتخار‌آفرین، مدیریت دبستان آیت الله طالقانی ۲ و فرهنگیان و دانش آموزان منطقه 4 تبریک گفت.

‌در این دوره از مسابقات تیم‌های شرکت‌کننده با آمادگی کامل و پر انگیزه حضور پیدا کردند و رقابت سنگینی بین ورزشکاران شرکت کننده خصوصا در فینال این مسابقات صورت گرفت که در نهایت در یک رقابت نزدیک و سنگین، دانش آموز تهرانی موفق به کسب مدال نقره جهان شد‌.

در ضمن باید گفت تو کی ما از رشته ‌های زیر مجموعه فدراسیون کونگ فو است که از رشته‌های رزمی تمام ایرانی بوده و با بهره‌گیری از فنون و تاکتیک‌های ابداعی چند سالی است که در ایران طرفداران زیادی پیدا کرده و به دنیا صادر شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار