شهید گمنام ۸ سال دفاع مقدس در صد‌اوسیمای مرکز اصفهان ‌آرام گرفت

اصفهان (پانا) - شهید گمنام ۸ سال دفاع مقدس پس از تشییع باشکوه در صدا‌و‌سیمای مرکز اصفهان در آرامگاه ابدی خود آرام گرفت.

کد مطلب: ۱۴۳۳۴۱۲
لینک کوتاه کپی شد
شهید گمنام ۸ سال دفاع مقدس در صد‌اوسیمای مرکز اصفهان ‌آرام گرفت

مدیرکل صدا و سیمای استان اصفهان در گفت‌وگو با پانا گفت: در ایام فاطمیه استان اصفهان توفیق میزبانی ۱۲ شهید گمنام دوران دفاع مقدس را داشت و به مدت یک هفته این شهدای گمنام در جای جای استان تشییع شدند و با حضور با‌شکوه مردم یک فضای معنوی خاصی در سطح استان در ایام فاطمیه ایجاد شد.

یوسف افشاری‌نیا افزود: امروز توفیق داشتیم که یکی از این ۱۲ شهید که در استان اصفهان تشییع شده بود را در صدا و سیمای استان اصفهان میزبان باشیم و مراسم تدفین این شهید عزیز گمنام با حضور خانواده‌های شهدا‌، مردم‌، مسئولین و همکاران صدا و سیما انجام شد‌.

وی در ادامه گفت: یادمان شهدا در هر جا هست یک زیارتگاه و در یک پایگاه بزرگ و قوی معنوی و مذهبی می‌شود و در صدا و سیمای استان اصفهان هم ما حضور این شهید و معنویت حضور این شهید هم برکت خواهد داد به برنامه‌های ما و هم در طراحی این یادمان به گونه‌ای عمل کردیم که این یادمان محلی شود برای تولید و پخش برنامه‌های مناسبتی دفاع مقدس و برنامه‌هایی که در حوزه معارف اسلامی و اهل بیت (ع) و برنامه‌های مذهبی که برای صدا و سیما پخش می‌کنیم.

وی تصریح کرد: در طراحی این مکان پیش‌بینی کردیم که این یادمان یک لوکیشن و محل تولید و پخش برنامه‌های تلویزیونی هم باشد.

در ادامه رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان بیان کرد: همه شهیدانی که به جبهه رفتند یک هدف بزرگداشتند و آن یاریگری و جلب رضای امام زمان(عج) بود.


حجت الاسلام علیرضا ناجی افزود: اگر این هدف نیز برای دانش آموزان هدف اصلی شد‌، در درس‌، کار‌، در خدمت به والدین به وظیفه خود عمل می‌کنند‌.


وی در ادامه گفت: شهدا پیام وظیفه‌شناسی برای ما داشتند‌، دانش آموز وظیفه شناس قطعا رهرو راه شهید است و دعای شهید دنبال او خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار