استاندار البرز با خانواده های شهدای روستای خور شهرستان ساوجبلاغ دیدار کرد

خبرگزاری پانا:استاندار البرز با بیان اینکه از دیدن خانواده شهدا روحیه می گیرم، گفت: از این به بعد هر هفته دیداری با خانواده معظم شهدا خواهم داشت.

کد مطلب: ۱۴۳۲۱۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا؛مهندس سیدطاهر طاهری در ادامه سلسله دیدارهای چهره به چهره با خانواده معظم شهداگزارشی از برنامه یک روزه سفر خود به شهرستان ساوجبلاغ ارائه داد و اظهار داشت: امروز چه زیبا مردم خونگرم روستای خور مهمان نوازی کردند و این روز همواره به یاد ماندنی خواهد بود.


وی افزود: روستای خور نیازمند نگاه ویژه ای است چرا که از هر خانواده چند جانباز و شهید تقدیم انقلاب اسلامی شده است و تلاش بر آن است تا با همکاری دستگاه ها مسائل مردم این روستا مرتفع شود.


استاندار البرز ادامه داد: توفیق دیدار با خانواده شهیدان حبیب زاده و شهید رشیدی نیز دست داد و در تمام این دیدارها دغدغه های خانواده معظم شهدا مطرح شد و قول مساعد پیگیری از سوی مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران داده شد.


نماینده عالی دولت در استان همچنین بازدید از دو خانواده تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی را نیز از دیگر برنامه های محوری دیدار دو ساعته خود ذکر کرد و افزود:تأمین مسکن عمده دغدغه این خانواده ها بود که با مساعدت فرماندار شهرستان ساوجبلاغ و کمیته امداد به زودی محقق خواهد شد.


مهندس طاهری در ادامه گفت: یکی از اهدافم این است که اگر خداوند توفیق دهد هر هفته یک بازدید از خانواده معظم شهدا داشته باشم.


وی تصریح کرد: در این دیدارها مسائل و مشکلات از نزدیک رصد می شود و از این حیث حایز اهمیت است.
استاندار البرز همچنین بیان کرد: از دیدار با خانواده شهدا روحیه می گیرم، هنگامی که وارد خانه شهیدان نژاد فلاح شدم به عینه شاهد بودم این خانواده با 4 شهیدی که تقدیم انقلاب کرده اند هنوز در صحنه انقلاب حضور دارند و این جای خرسندی دارد.


وی تأکید کرد: خانواده معظم شهدا زمانی نگران می شوند که ما قدر خون شهدای گرانقدر را ندانیم ، بنابراین یک لحظه هم نباید اجازه دهیم تا پدران و مادران شهدا از ما ناراضی باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار